Hjelp med profiltekst

Started by urutinert, December 06, 2012, 23:25:05 PM

Previous topic - Next topic

urutinert

Tar med glede i mot all hjelp jeg kan få på min profiltekst: 



QuoteOm seg selv
Hei!

*urutinert* heter jeg, og *XXXX* er stedet jeg er oppvokst på. Bor nå i *XXXX* sammen med to gode venninner.

Jeg er ganske så sjenert, men elsker allikevel å bli kjent med nye mennesker. I overkant interessert i tekniske duppeditter, så hvis du har angst for elektronikk må du nok utenfor komfortsonen din hvis vi skal bli en bra match. Dessuten har jeg fast plass på venstre side i dobbeltsenga, og kunne levd på nugatti. =)

Kan ikke fordra Nicki Minaj. Norsk, uhøytidelig rap er min greie!

Sta. Vinglete. Blid. Engasjert. Ambisiøs, skulle gjerne vært både snekker, elektriker og toppsjef i et stort konsern, i tillegg til den utdanningen jeg har!

Drømmepartner
Drømmedama er først og frems LEKEN! Hun er selvstendig, men liker også å bli tatt vare på og bortskjemt en gang i blant. Dessuten må hun ha verdens søteste smil. Da mangler bare kjemien, og den er et mysterium vi finner ut av sammen.

Snakkes=)

Jobb og interesser
Jeg jobber i Jernbaneverket, etter tre års utdanning på Høgskolen i Vestfold.

På fritiden er jeg glad i det samme som alle andre; henge med venner, og ta en god fest i ny og ne. Hjemmefest eller byen, med riktige mennesker er det akkurat like gøy!

Så fort jeg får muligheten tar jeg turen på fjellet for å stå på snowboard, og gjerne ta noen kule vintersportsbilder. Dessuten har jeg tatt MC-lappen i sommer, og går til innkjøp av motorsykkel så fort våren melder seg.

Lyst til å bli med en tur?
Do something today that your future self will thank you for.

tom_gregor_80

Jeg synes den om drømmedama er ok. De øvrige 2 bolkene virker litt krampete. Særlig MC-delen på slutten. "Er du ikke hypp etter å ha lest alt dette, plis bare hør at jeg snart får MC også da!" Og hvorfor du fokuserer på at du er el-nerd og sjenert, skjønner ikke jeg. Du er åpenbart ikke mer sjenert enn at du har kommet deg på sukker.


urutinert

Nettopp fordi jeg er sjenert.. :) Trodde det var viktig å vise at man tør å fortelle hvem man faktisk er?

Når jeg leser MC-delen nå igjen, ser jeg helt klart hva du mener. Kom gjerne med forslag til hvordan ting kan skrives om. Vil veldig gjerne ha det med, uten at det blir "skrytete", for det er en viktig hobby for meg.

Takk for tilbakemelding!  :)
Do something today that your future self will thank you for.

Lara Croft

Enig med at det er viktig at man tør å vise hvem man faktisk er. Er mye bedre å være tydlig på det enn å skjule det, det er ofte da det blir kleint og man virker usikker. Hvis man står fram stolt over at man liker dupeditter, vil nok ikke folk bry seg noe særlig, og tenke "fett nok" selv om de kanskje ikke selv er like interessert, og det gjelder de fleste type "nedete" hobbyer. Be proud!
Samme med å være sjenert. Mange jenter kan se på det å være sjenert som en posetiv ting, og flere liker sjenerte gutter, men det vil si at du er sjenert på en positiv måte, altså at alikevel du klarer å snakke og møte folk, men ikke er den mest høylytte og utadvente fyren som alltid er klar og har kontroll og overmåte mye selvtilitt. I profilen din kommer sjenert fram i posetiv forstand ettersom du itilegg skriver at du elsker å møte mennesker og at du er på en side som sukker. Blir litt mer sånn at du er tøff som tørr å trosse sjenansen din.

Men tilbake til teksten din; jeg synes den var bra, uten å ha altfor mye erfaring med å lese korrektur på profiltekster :P Liker at du har med litt humor og litt random facts. Det eneste jeg reagerte på er det du skriver om Nicki Minaj. Ikke at jeg er noe fan av hun for all del, men synes bare det at du skriver "kan ikke fordra" skaper litt negativ stemmning i teksten og helhetsuttrykket. Men for all del, kan jo gjøre det lett for andre å ta kontakt, melding type: "jeg hater Nicki Minaj og!" ikke vet jeg :)
Breakdance, not hearts

Meauw

QuoteOm seg selv
Hei!

*urutinert* heter jeg, og *XXXX* er stedet jeg er oppvokst på. Bor nå i *XXXX* sammen med to gode venninner.

Jeg er ganske så sjenert, men elsker allikevel å bli kjent med nye mennesker. I overkant interessert i tekniske duppeditter, så hvis du har angst for elektronikk må du nok utenfor komfortsonen din hvis vi skal bli en bra match. Dessuten har jeg fast plass på venstre side i dobbeltsenga, og kunne levd på nugatti. =)

Kan ikke fordra Nicki Minaj. Norsk, uhøytidelig rap er min greie!

Sta. Vinglete. Blid. Engasjert. Ambisiøs, skulle gjerne vært både snekker, elektriker og toppsjef i et stort konsern, i tillegg til den utdanningen jeg har!

Drømmepartner
Drømmedama er først og frems LEKEN! Hun er selvstendig, men liker også å bli tatt vare på og bortskjemt en gang i blant. Dessuten må hun ha verdens søteste smil. Da mangler bare kjemien, og den er et mysterium vi finner ut av sammen.

Snakkes=)

Jobb og interesser
Jeg jobber i Jernbaneverket, etter tre års utdanning på Høgskolen i Vestfold.

På fritiden er jeg glad i det samme som alle andre; henge med venner, og ta en god fest i ny og ne. Hjemmefest eller byen, med riktige mennesker er det akkurat like gøy!

Så fort jeg får muligheten tar jeg turen på fjellet for å stå på snowboard, og gjerne ta noen kule vintersportsbilder. Dessuten har jeg tatt MC-lappen i sommer, og går til innkjøp av motorsykkel så fort våren melder seg.

Lyst til å bli med en tur?
[/quote]

Mitt forslag:

Hei,

*urutinert* heter jeg, og *XXXX* er stedet jeg er oppvokst på. Bor nå i *XXXX* sammen med to hærlige venninner.

Jeg er litt sjenert, og samtidig veldig glad i å bli kjent med nye mennesker. Jeg vet hva jeg vil, hva min ambisjoner er, og når jeg åpner meg for andre, så smitter min engasjemant og humør lett over. Jeg er også i overkant interessert i tekniske duppeditter, så hvis du har angst for elektronikk må du nok utenfor komfortsonen din hvis vi skal bli en bra match.

Drømmepartner
Drømmedama er først og frems LEKEN! Hun er selvstendig, men liker også å bli tatt vare på og bortskjemt en gang i blant. Dessuten må hun ha verdens søteste smil. Da mangler bare kjemien, og den er et mysterium vi finner ut av sammen.