Å vise for mye/for lite interesse

Started by svamp, June 03, 2012, 18:32:26 PM

Previous topic - Next topic

svamp

Jeg funderer veldig på om jeg viser for lite interesse pr sms/telefon etter date. Sender kun sms et par dager etter date, om hun vil møte meg igjen, så snakkes vi ikke før neste date. Er det lurt å sende "står til med deg idag" meldinger, eller kan det fort bli litt maste fra en mann på 30år?
Noen som har tips eller erfaringer rundt hvordan man kan vise interesse pr sms/telefon, etter date, uten at det blir masete?
Hva liker dere jenter?

Smooth

Kan det hende at jenta har interesse for deg, selv om hun ikke snakker med deg på fb eller sms eller noe utenom f2f? Regner ikke med det, men at det kan alltid være unntak. Men vil høre deres "fasit"/mening :)

svamp

Quote from: kastanje on June 03, 2012, 18:41:29 PM
Jeg liker det akkurat sånn du gjør det.
Du kan evt se det an om jeg begynner å sende mange meldinger til deg, da vil jeg gjerne ha mange meldinger av deg også. Som regel vil jeg ikke det.
Så bra, det er det ikke så galt det jeg gjør :)

Quote from: Smooth on June 03, 2012, 20:55:42 PM
Kan det hende at jenta har interesse for deg, selv om hun ikke snakker med deg på fb eller sms eller noe utenom f2f? Regner ikke med det, men at det kan alltid være unntak. Men vil høre deres "fasit"/mening :)
Spørsmålet gikk mer ut på, hvor mye interesse jeg bør vise mellom datene, for å holde på interessen hennes.

VB

Vis så mye som du føler for (så lenge det ikke er overdrevent mye, dvs hvis hun ikke svarer ikke send noe til henne på minst et par dager).

Hvis dere har vært på et par dates eller bare har veldig god kjemi kan du fint sende meldinger mellom dates hvor du tuller med intern humor. Men ikke send meldinger bare for å sende meldinger, hvis du ikke føler for det så ikke prøv å lage "smarte" eller "morsomme" meldinger for å holde kontakten, da er det bedre å ikke sende noe.

Personlig pleier jeg nesten aldri å sende meldinger annet enn når vi planlegger ny date, av og til sender damer meg meldinger da svarer jeg alltid men jeg gidder ikke mer enn 2-3 meldinger. Så jeg kutter ofte med noe ala "men må i et langt møte nå, ack, så snakkes senere" e.l. Men det er fordi jeg ikke liker å prate masse på sms (og fordi jeg synes det er irriterende når folk bare slutter å svare, derfor liker jeg å avslutte det) siden jeg føler det ikke er verdt noe, det blir bare piss som ikke leder noen vei. Unntaket er damer man har hatt sex med som likker å snakke skittent på sms :)