Alle kan bli en kjekkas

Started by Apekatt, April 04, 2014, 23:39:16 PM

Previous topic - Next topic

Apekatt

Jeg har tenkt litt over nettopp dette og tenkte jeg skulle dele mine tanker. det blir nok litt rotete, men tror det er viktig å innse dette for veldig mange. jeg ser det stadig kommer spørsmål om, "er jeg for kort", "er jeg feil rase", og jeg mener det er totalt feil fokus.
Hver dag så ser jeg flere hundre mannfolk som er kledd forferdelig, har dårlig holdning, snakker lavt, noen har en grusom sveis, eller har mistet håret,rett og slett dårlig stelt eller de er overvektige.

Jeg leste relativt nylig denne artikkelen: http://www.kjendis.no/2014/03/14/kjendis/richard_olsen/kropp/trening/big_brother/32303131/

og føler det beviser mitt poeng ganske bra. Richard som overvektig slappfisk er en svært lite attraktiv mann og mister nok mange damer på dette. nå er nok han en person som uansett dro endel damer, men når man ser forvandlingen, så tenker jeg at, dette kan jo alle gjøre! Komme i form, ordne en kul hårsveis, kle seg bra, få en god holdning osv.
Gjør man dette, uansett om man er kort eller høy, lys eller mørk, osv. så vil man ha et mye bedre utgangspunkt som mann, hver enkelt jente har sine egne preferanser på en mann, men erfaringsmessig vil et overveldende flertall foretrekke en som tar godt vare på seg selv, ihvertfall hvis man skal litt opp på "skalaen".
Poenget her er egentlig bare at vi som menn kan gjøre oss såppass kjekk rent utseendemessig at vi vil være god nok for flere damer enn vi noen gang vil ha behov for.
Det finnes mao ingen god unnskyldning i å synes at en selv er stygg, for med mindre du har vært uheldig og blitt angrepet med syre i ansiktet eller noe som er uopprettelig, så vil vi kunne endre på det og skape den versjonen av oss selv som vi ønsker.

Den andre delen av dette er såklart det psykiske, og den personen du er, men det blir en annen historie, som bl.a. løses på forumet og i den virkelige verden.