Jomfru i Nød

Started by VB, October 31, 2011, 14:28:33 PM

Previous topic - Next topic

Chuck Baz

Er jo utelukkende de teiteste kjendisene i hele Norge som er med, og de blir gjort narr av etter mitt skjønn, det er DET jeg syns er artig hvertfall. Er ikke en livsstilsserie heller, er en fiktiv komiserie.

Potet

#16
Ny episode i dag. Den daten er noe av det kleineste jeg har sett! Klassisk eksempel på en samtale der personene kaster ut random spørsmål for å unngå klein stillhet, men som faktisk ender med at det blir enda mer kleint siden de helt tydelig ikke bryr seg om spørsmålene de stiller og dermed ikke fordyper seg i emnene.

Forøvrig fascinerende å se hvor dårlig kroppsholdning hovedpersonen har og hvor mye det ødelegger for han. Stilen ble MYE bedre etter dagens episode. Stor forbedring utseendemessig er dagens episode. Neste episode skal han få hjelp av Dating Adventure. Det kan bli spennende :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Eh

fantastisk blinddate! Hahah!
Fram til nå har det vært lite progresjon, men det nye utseende hans gjorde han jo ganske kjekk! og med litt coaching i neste episode tror jeg sjansene hans øker betratelig. Nå gjelder det bare å få han i bedre form og få bedre kroppsholdning.

TopGun

Bra episode i dag! Daten var superklein, selv om sikkert mye av det var rigga.

Stylingen hjalp utrolig på! Han ble jo nesten på grensa til kjekk ... :P

Ser at bl.a. at Rockstar er med i neste episode. Det blir garantert bra!

Chuck Baz

Som dere over kommenterer, det hjalp han veldig, desverre ser det ut til at han skal gå med uggs i  neste episode, ødelegger sikkert mer enn det hjelper :p

Stanley

#20
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lucky

Quote from: Adriwen on November 18, 2011, 18:50:56 PM
Quote from: Chuck Baz on November 18, 2011, 16:08:35 PM
Som dere over kommenterer, det hjalp han veldig, desverre ser det ut til at han skal gå med uggs i  neste episode, ødelegger sikkert mer enn det hjelper :p

Hva er uggs?

:o Google is your friend  :)

kaktus

Quote from: Adriwen on November 18, 2011, 18:50:56 PM
Quote from: Chuck Baz on November 18, 2011, 16:08:35 PM
Som dere over kommenterer, det hjalp han veldig, desverre ser det ut til at han skal gå med uggs i  neste episode, ødelegger sikkert mer enn det hjelper :p

Hva er uggs?

http://lmgtfy.com/?q=uggs

Stanley

#23
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Chuck Baz

Quote from: Balance on November 18, 2011, 22:38:54 PM
uggs er IKKE Kult! ;)
Word. Uggs er som sånne stygge votter jeg hadde når jeg var liten. Uggs er omtrent like kule som de og dressen jeg hadde på meg når jeg gikk i barnehagen, greit nok at jenter på ungomsskolen har på seg det, men eldre enn det burde virkelig frastå å ha det på om det ikke er VIRKELIG kaldt. Kim drar på sjekkern i uggs og det er jo bare enda en grunn til at det ikke skal funke, men nå er det jo relativt tydelig at han misforstår en del med vilje óg.

Zervs

Nå skal man ikke ta denne serien altfor seriøst,men vil si at han freefightern/boxeren som ga Kim en treningsøkt kom med ganske drøye utrykk slik som: Snille,omsorgsfulle menn,ordentlig pingler. Eller: Du skal gå nedover gata som du eier den. Det er mulig å være snill og omsorgsfull,men på samme tid mann.
Nevøen min har en bad-boy-look som han boxeren i serien,stor og kraftig. Samtidig driver han med ekstremsport og kjører motorsykkel.
Derfor blir mange overrasket når han stolt forteller at han jobber som anestesisykepleier og tidligere har jobbet med premature barn,dvs spedbarn som er født for tidlig å ligger i kuvøse.

Det synes jeg er tøft!

Lars GV

Gode poenger Zervs. Det er en STOR forskjell på å være mann(moden, sosialt sterk, trygg på en selv) og å være macho.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.