Bootcamp eller bedre beliggenhet?

Started by Chuck Baz, March 24, 2012, 23:51:15 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

#15
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

veroni2011

Enig med VB. Ville valgt å fått på plass god logistikk først. Da er det enklere for deg å følge opp også. Å ha god logistikk kontra dårlig er som natt og dag.
Litt OT, men det hadde vært interessant å lage en poll på hva folk mister flest jenter/gutter på etter de har møtt dem på byen. Da tenker jeg på at å få de med på nach/ons er utgangspunktet, og ikke ta #.

Gatsby

Quote from: Chuck Baz on March 25, 2012, 22:05:42 PM
Quote from: Adriwen on March 25, 2012, 16:00:07 PM
Hvordan ble du venner med GV-folka? Ønsker ikke de å være så anonyme som mulig?
De lever jo helt vanlige liv ved siden av så regner med at det går fint an å bli venn med de sånn sett.

Bestemt meg for å spare opp mot bootcamp og heller drøye å flytte litt til!

Ikke dumt. Jo yngre jo bedre^^

lamasen

Quote from: coolio90 on March 25, 2012, 22:08:30 PM

Tror du at de sitter alene i en kjeller og pønsker ut konspirasjonsteorier sammen?

Kjeller nei? Jeg har alltid sett for meg et loft.

Chuck Baz

Har nå tatt en helomvending og bestemt meg for å  bo her ut sommeren og lete etter leilighet og ta bootcamp etter sommeren, skal jo sannsnligvis jobbe store deler av sommeren uansett og blir greit å ha begge de to faktorene som hjelper meg å lykkes :)

Zervs

Quote from: lamasen on March 26, 2012, 13:16:02 PM
Quote from: coolio90 on March 25, 2012, 22:08:30 PM

Tror du at de sitter alene i en kjeller og pønsker ut konspirasjonsteorier sammen?

Kjeller nei? Jeg har alltid sett for meg et loft.

Helt klart loft. Og av en eller annen grunn ser jeg for meg at Sondre ligner på Nicolai Cleve Broch.

Andreas GV

Quote from: Zervs on March 26, 2012, 15:27:24 PM

Helt klart loft. Og av en eller annen grunn ser jeg for meg at Sondre ligner på Nicolai Cleve Broch.

LOL. Du har faktisk ikke HELT feil.

Stanley

#22
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Chuck Baz

Quote from: Selveste on March 29, 2012, 00:08:38 AM
Har selv nesten helt overtalt meg selv til å ta en bootcamp før sommerferien. På denne måten kan jeg holde det gående hele sommerferien uten forstyrrelser. Selvforsvarsmekanismen i meg har fortsatt et par bekymringer, og den største av den er vel det at jeg er veldig redd for å møte venner ute på byen mens jeg er på BC. :P Hvis noen kunne gitt meg noen push eller hjelpende argumenter hadde jeg vært evig takknemlig.
Om du går inn på godevibber.no så står det egne meninger fra folk som har vært på bootcamp og virker som om de er flinke til å hjelpe deg i "skjul".

Har bestemt meg for å utsette begge deler til etter sommeren(hvor jeg egentlig har nok å gjøre mtp jobb og venner), da har jeg både beliggenhet og BC noe som gjør det enklere å tvinge seg ut mens jeg har erfaringen fra en BC

Femininist

Quote from: Andreas GV on March 26, 2012, 17:24:41 PM
Quote from: Zervs on March 26, 2012, 15:27:24 PM

Helt klart loft. Og av en eller annen grunn ser jeg for meg at Sondre ligner på Nicolai Cleve Broch.

LOL. Du har faktisk ikke HELT feil.

Bare lysere i håret, ikke sant?!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

lamasen

Quote from: Selveste on March 29, 2012, 00:08:38 AMjeg er veldig redd for å møte venner ute på byen mens jeg er på BC. :P Hvis noen kunne gitt meg noen push eller hjelpende argumenter hadde jeg vært evig takknemlig.

Var i samme bås. Bare nevn det for instruktørene, så tar de hensyn til det :) Dere blir heller ikke en svær bøling på hvert sted. Vi var 3 deltakere og 1 instruktør.

Roman

Bedre beliggenhet ;)
Du får alltid spart opp cash til å ta BC, og i mellomtiden kan du jo hooke opp med folk på forumet og dra ut og "teste" ;)
Be like water my friend.