Plan

Started by kastanje, April 15, 2012, 12:04:46 PM

Previous topic - Next topic

Casual

Quote from: Adriwen on April 15, 2012, 12:48:42 PM
Det er skummelt at min teori om at jenter plasserer gutten i en katagori, før de engang har blitt ordentlig kjent, ble bekreftet nå.

DU vil jo også få et intrykk og forhåndsdømme andre akkurat som de kanskje forhåndsdømmer deg. Du vet ikke hva deres intensjon er før du får et bedre intrykk av de(snakker med de) Inntil da så vil du jo få et halveis intrykk blandet med dine indre følelser av hvordan du TROR de er. Jo mer selvsikker du er jo mer kan du være tilstedeværende her og nå og bare ta ting som det kommer.... Ser du noe du liker så går du for det uavhengig av hvilke intensjoner jenter måtte ha. Ikke glem at jenter også ofte lar seg LEDE å ender opp med å gå med på hva du ønsker.
Dessuten er du maskulin,selvsikker og fryktløs så klarer de ikke vente med å ligge med deg;P Uansett hvor prinsesse aktig de er.  :D

Vi mennesker har skapt alfor mange normer,antagelser,skeptis,skjønnsroller,regler,bekymringer etc.   Det er du som enkelt individ som har fult ansvar for livet ditt og hva det skal inneholde/ikke inneholde...

bareAre

Ser ikke noen grunn til å være skeptisk til det du kommer med. Du virker bevisst på å stille større krav til de du bruker tiden din på.

Du KAN riktignok risikere å gå glipp av noen fine karer fordi du vil være kjappere med å avvise folk, og det før de kanskje rekker å få vist frem sider som du kan sette pris på. Men ofte bruker man jo også tid på forhold/mennesker man vet ikke vil føre noe sted og da er det nyttig å revurdere det man gjør.

For min egen del, så har jeg gått fra å virkelig ville ha kjæreste (uten å finne hun som møter mine mål), til å bare treffe jenter og se hva som skjer. Det ligger jo i bakhodet et ønske om et solid forhold, men det lyser ikke like gjennom meg. Hadde jeg truffet deg på byen nå, så hadde jeg trolig fremstått som en som var veldig ON på ONS og eskalering fysisk/verbalt og tenkt at jeg var kun ute etter en ting.

deepArne

At du har funne ut kva du vil er jo ein viktig erkjennelse som ihvertfall kan hjelpe deg å finne ein plan. Eg har lyst å vere singel sånn ca annakvar dag og ha kjæreste annakvar dag. Eg har alltid tusen prosjekt i ilden og har ikkje lyst å bli forstyrra av ein kjæreste. Dei dagane eg ikkje får til nokon ting, er dei dagane det hadde vore fint å ha nokon andre. Problemet er at eg på dei dagane ikkje er nokon bra kjæreste sjølv. Det beste hadde jo vore ei som kunne ta del i prosjektene mine, men ei med sine eigne prosjekt kunne funka bra deg også. Har eigentleg ganske klart for meg kva eg skal gjere når eg synes det er på tide.
Quote from: kastanje on April 15, 2012, 12:04:46 PM
Jeg vet hvordan jeg vil en gutt skal gå frem, men synes det er mye vanskeligere å avgjøre min egen rolle. Jeg liker å se på meg som superbra (hihi), men merker også at med en gang jeg blir litt betatt blir jeg ekstremt usikker på meg selv, og ikke minst gutten.
Forstår eg deg slik at du vil ha ein som veit korleis han skal sjekke damer, og dermed har options på damefronten? Isåfall er jo det kjernen i heile "likestillingsproblematikken" på kjønnsmarkedet. Eg trur igrunn det er tre ting som avgjer i kor stor grad du er kjærestemateriale utover fysisk attraktivitet: Kor flink du er sosialt, sjølvbilete og om det er tak i deg. Det er forsåvidt dei same eigenskapane som gjeld for kvinner også, bortsett frå at nokre menn vil prioritere fysisk attraktivitet svært høgt i forhold til desse eigenskapane. Utover det trur eg menn har nokså ulik smak, men eg trur likevel dei fleste blir sjarmert av ei kvinne med desse eigenskapane dersom kjemien er på plass.

Skal bli interessant å sjå kva GV kjem til å skrive på den nye jentebloggen. Har du vurdert GV-Sjarmskolen? For min del sit det ganske langt inne å betale for å få hjelp med sånt, då eg som nerd har lyst til å klare slike ting på eiga hand. I vår har eg likevel krype til korset og betalt for å få hjelp med kosthold, sjølv om eg har nerda meg og lest alt som er skrive både på div internettforum og PubMed. (Må ned i vekt etter at eg la på meg 12 kg på eit halvt år med inaktivitet). Det har funka over all forventning, og sjølv om eg ikkje har blitt presentert for revolusjonerande konsept har det vore greit å forhalde seg til ein plan som eg veit funkar.

Miss Føniks

#18
Interessang tråd! Har akkurat samme problem selv.
Sliter med at jeg holder alt for mye igjen, gir ikke nok av meg selv før jeg føler meg trygg nok på motparten. Og følelsene mine. Noe som tar tid, og når jeg først har kommet dit at jeg har lyst og slippe meg helt løs. Slippe personen inn i mine tanker rundt ting osv Så har den andre mistet interessen,og sier han ikke har følelser eller andre ting har skjedd.
The Phoenix always rises from the asses

Jeagle

Quote from: kastanje on April 25, 2012, 22:22:27 PM
Fortell gjerne hvordan det går, miss.

Jeg har innsett at denne planen passer dårlig sammen med tolvtimersdager på lesesalen. Jeg forstår virkelig ikke hvordan andre får tid til alt mulig rart. Jeg rekker ikke en gang å lage middag.
jeg har jo alerede invitert deg på middag du må bare komme og hente den, hehe
tenk slik frøken: det er snart over, det er snart over. someren kommer, sommeren kommer, gutter i bar overkropp, gutter i bar over kropp, osv
å være eller ikke være

Jeagle

velsender deg noe på inboks jeg.
å være eller ikke være

--WTF?--

Quote from: kastanje on April 25, 2012, 22:22:27 PM
Jeg har innsett at denne planen passer dårlig sammen med tolvtimersdager på lesesalen. Jeg forstår virkelig ikke hvordan andre får tid til alt mulig rart. Jeg rekker ikke en gang å lage middag.

Normert studietid på høyskolenivå tilsvarer 40 timers uke etter internasjonal norm, fordelt over 5 dager i uken blir det 8 timers dager...
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

piken

Quote from: --WTF?-- on April 26, 2012, 21:09:04 PM
Quote from: kastanje on April 25, 2012, 22:22:27 PM
Jeg har innsett at denne planen passer dårlig sammen med tolvtimersdager på lesesalen. Jeg forstår virkelig ikke hvordan andre får tid til alt mulig rart. Jeg rekker ikke en gang å lage middag.

Normert studietid på høyskolenivå tilsvarer 40 timers uke etter internasjonal norm, fordelt over 5 dager i uken blir det 8 timers dager...

I mitt tilfelle så var det ofte 4-timersdager første halvdel av semesteret som måtte taes igjen ved hjelp av 12-timersdager seinere. Dessuten tør man jo ikke annet enn å sitte på skolen nærme eksamen! Men jeg merka at det oftest var sent på kvelden at det var best muligheter for å komme i kontakt med gutter på lesesalen. Siden jeg satt og nørda hele tida ble det etterhvert til at man sa hei til de andre som var der, en fyr kom også bort til meg og spurte hva jeg studerte. Kan lønne seg å være litt nørd innimellom :)

--WTF?--

Min plan var forresten å skaffe meg et helt harem med kosepartnere da jeg begynte på "alternativ" høyskole, men det viste seg at jeg var (og fortsatt er) den eneste studenten med et "alternativt" tankesett der.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

--WTF?--

Quote from: kastanje on April 26, 2012, 21:55:49 PM
Nå lurer jeg virkelig på hva du driver på med.

La meg si det på denne måten: Jeg gjør bare det samme som andre studenter. Eller, egentlig ikke, for den planen gikk jo dårlig  :P
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Roman

Quote from: Adriwen on April 15, 2012, 12:48:42 PM
Det er skummelt at min teori om at jenter plasserer gutten i en katagori, før de engang har blitt ordentlig kjent, ble bekreftet nå.

Det er ikke skummelt, det er logisk. Mennesket som art har en tendens til å ville vite mer og å putte "ting" i bokser(kategorier).  :)

@Kastanje
Men du kan sjekke denne tråden til Missføniks hvor det samme temaet blir drøftet, om du ikke har gjort det allerede:
http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2540.0
Be like water my friend.