Uskrevne regler i åpent forhold/FB?

Started by Indie, December 19, 2011, 01:14:05 AM

Previous topic - Next topic

Indie

Intro:
Vært faste sexpartnere siden september, hun hadde samboer, gjorde det slutt med samboeren og kjøpt egen leilighet i sentrum. Jeg har vært veldig åpen og direkte så hun vet om RSD og en del teori, hun syntes temaet er veldig interessant. Mtp bakgrunnen min ville hun helst ikke at jeg skulle ha sex med andre, men hun godtok det etterhvert da venninna fikk henne til å innse at hun likte sexen med meg så godt at hun dreit i det (egoboost). Jeg fortsetter og gir henne tidenes beste sex (i begges øyne) samtidig som jeg hooker opp litt med nye her og der og forteller henne om det da dette er noe hun vil høre mtp sikkerhet og sykdommer.

Dilemma:
Vi har et type forhold hvor vi kan lage mat sammen først og knulle resten av kvelden og så si hade, men vi leier aldri hender elns kjærestegreier offentlig. Vi har vært veldig åpne om spilleregler og sånt i forholdet, jeg har sagt at hun kan knulle andre hun også. Forrige helg ville hun ut og danse med meg så jeg sa greit, kom hit og vors med meg og noen venner (jeg inviterer hun med varmt hjerte inn i min "innerste sirkel"). På byen kødder vi mye og jeg ber hun tease andre gutter for så og stjele henne fra dem etterpå just for fun, men lar et par av mine kompiser tafse litt. Det har hittil aldri vært noen følelser inne i bildet.

I dag ringte hun meg sent på kvelden og jeg hadde besøk av en annen dame så måtte være litt kortfattet, men hun prata om at hun hadde prata lenge om sex med en venninne og tenkte på meg, koselig og sånt, men måtte legge på sant. Jeg kommer tilbake fra å følge nye dama til toget og finner ut på face at han ene kompisen min og fb'n min har pratet på tlf (mistenker hun ringte han etter at jeg la på) og han spør meg om han kan ta fb'n min når jeg ikke har tid eller energi nok (han har forhold, nokså frisynt, men fremdeles forhold, han ber meg holde kjeft om forholdet hans til fb'n min).

End:
Hva faen sier jeg til det? Jo, jeg sa jeg måtte føle litt på det. Jeg har alltid vært åpen til nå for at hun kun ta andre, men jeg sitter med en litt rar stikkende følelse som om det skulle vært en slags miniminiminimini sjalusi/hjertesorg der. Hvorfor får jeg den følelsen når jeg egentlig er åpen for det? Er det en uskreven regel at man ikke prøver seg på kompiser/venninner i innerste sirkel til fb'n sin? Eller i det minste "normal" høflighet? Skal jeg fortelle min fb at han har forhold eller skal jeg bare konfrontere henne og gi totalt faen i henne om hun velger ham?

Vil helst ikke gi slipp på henne da jeg aldri har hatt så bra sex med noen før, og ikke henne heller. Det som er merkelig er at jeg er ALFA i alle sammenhenger i forhold til han, mye kjekkere, helt vanlige kropper begge to, hun vet hva hun får av meg og har tidligere sagt at hun helst ikke trenger andre da hun er forbi det å knulle rundt fasen. Hun er en del år eldre enn meg. Eller kan det hende at hun bare ville snakke litt dirty og det var første hun kom på og trengte når jeg ikke ga henne behovet hennes og at hun ikke følger det opp?

Denne ble litt lang, første posten her nå, men akkurat nå er jeg litt rådvill.

Hjelp :) ?

Anders GV

Aldri snakk om andre du har sex med ovenfor fben, det kommer det ingenting positivt ut av.
Å dra ut med en fb er heller ingen god plan.
Du kan ikke ta for gitt at jenta forstår at kompisene dine er nogo, spesielt siden det var du som introduserte de og lot de tafse.

Jeg syntes du skal fortelle fben at hun kan ha sex med hvem hun har lyst til, med unntak av dine kompiser. Så forteller du kompisen at han ikke kan ha sex med henne.

Indie

Hun har bedt meg om å si til henne når jeg har meg med andre, skal jeg bare slutte å si til henne da? Blir litt unaturlig at jeg plutselig aldri har sex med noen lenger.

Har kanskje skutt meg selv litt i foten i og med at jeg lot dem tafse litt ja. Takk for svar begge to, skal på jobb i dag og prate litt med et par av mine nærmeste kompiser om det så får jeg se hva jeg gjør. Før jeg visste om det i går kveld sendte jeg henne en litt dirty mld og hun sa bare at hun var sykt kåt og ville hooke opp før hun drar til hjembyen for jula.

Heller mest mot at jeg bare lar henne komme hit i morgen, er som vanlig og tar det ganske avslappet, men sier ganske kortfattet at mine kompiser er nogo ja, men du kan knulle hvem andre du vil.

--WTF?--

Quote from: Indie on December 19, 2011, 01:14:05 AM
Er det en uskreven regel at man ikke prøver seg på kompiser/venninner i innerste sirkel til fb'n sin? Eller i det minste "normal" høflighet?

Nei, det er ingen andre regler enn de dere lager selv.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.