Hva skal du i sommer?

Started by Roman, May 28, 2012, 20:31:01 PM

Previous topic - Next topic

Roman

Hei =)

Jeg tenkte at det kunne være kult å se hvilke ambisjoner folk har for sommeren.
Da tenker jeg i utgangspunktet, hvor skal DU reise? :)

Personlig så skal jeg til Hellas, nærmere bestemt Mykonos. Mykonos er del av en øygruppe kalt Kykladene i Egeerhavet.
http://no.wikipedia.org/wiki/Mykonos

Jeg fikk et reisegavekort for 3år siden, og den går ut på dato i August.
Selve flybillettene kommer på 4200,- ca, men reisegavekortet er på 5000,- så jeg er dødsglad :)
Jeg reiser alene, og jeg skal hovedsakelig møte en kompis som jeg møtte i Australia, som bor der for sommeren.
Mykonos er som mange andre steder i Hellas kjent for et yrende natteliv.
Jeg trenger samtidig å komme meg litt vekk, etter en intens måned med hard eksamenslesning.

Det beste med hele greia er at man kan forvente å treffe mennesker fra hele verden der, and I love my Italians :)
Kompisen min skal også hooke meg opp med billig bo, og billig leie av motorsykkel  ;D

Ps: Jeg har aldri vært i Hellas før, noen som har noen gode erfaringer derfra? :)

Be like water my friend.

lamasen

Vegas, baby :) Skal bli skamkult!

Koraboros

En uke i Zadar, Kroatia fra førstkommende lørdag. Metalfest, øl og forhåpentligvis fint vær.
I juli skal jeg til Makedonia og møte ei jente jeg traff i Beograd i fjor sommer. Så skal jeg til Zadar igjen og møte noen venner for grilling og ferie. Da er sikkert vannet varmt nok til å bade i og ;)

TopGun

6 uker i Magaluf og 2 uker på Ibiza :)

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

Quote from: kastanje on May 28, 2012, 20:56:59 PM
Jeg skal ingen steder, bare jobbe og trene. Og forhåpentligvis reise litt rundt her.

Blir nok mye av det samme. Tar det litt som det kommer :)

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

Siden jeg hverken har sett på tv-serier eller spilt noen spill mens jeg har vært på utseksling har jeg en del å ta igjen :D. Ellers blir det jobb og forhåpentligvis en del fotball og trening. Ingen reise på meg ser det ut som, men jeg skal ikke klage når jeg har opplevd så mye unikt dette semesteret.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Femininist

Potet; Hvor har du vært på utveksling?

Jeg er i Qatar på ferie akkurat nå, skal på internship og skole i Sør-øst Asia fra mandag av, blir sikkert litt reising der omkring. Jeg drar alene, men er flere nordmenn som skal på samme opplegg, så jeg slår følge med en av de jentene, litt rart å feriere med noen jeg bare har snakket med i 3 minutter, men det går veldig bra!

Har det største hotellrommet jeg noengang har sett, ei dobbelseng hver, to sofaer, gedigne klesskap, kontorplass, fantastisk utsikt og nok golvplass til å bedrive aerobic (uten å flytte på møblene). Er ca 40 grader, stort svømmebaseng, nesten folketomt og massevis av kjekke menn i tradisjonelle hvite klær, veldig fasinerende hvordan jeg stirrer på deres klær og de stirrer på det som vises av hvit hud. Var ganske mye mindre vestlige her enn hva vi hadde forventet.

Pris;
Fly tur/retur fra Danmark via Qatar til destinasjon; 5500.
Opphold i fem netter 1500kr hver.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Potet

Quote from: Femininist on May 28, 2012, 22:10:25 PM
Potet; Hvor har du vært på utveksling?

Jeg er i Qatar på ferie akkurat nå, skal på internship og skole i Sør-øst Asia fra mandag av, blir sikkert litt reising der omkring. Jeg drar alene, men er flere nordmenn som skal på samme opplegg, så jeg slår følge med en av de jentene, litt rart å feriere med noen jeg bare har snakket med i 3 minutter, men det går veldig bra!

Har det største hotellrommet jeg noengang har sett, ei dobbelseng hver, to sofaer, gedigne klesskap, kontorplass, fantastisk utsikt og nok golvplass til å bedrive aerobic (uten å flytte på møblene). Er ca 40 grader, stort svømmebaseng, nesten folketomt og massevis av kjekke menn i tradisjonelle hvite klær, veldig fasinerende hvordan jeg stirrer på deres klær og de stirrer på det som vises av hvit hud. Var ganske mye mindre vestlige her enn hva vi hadde forventet.

Pris;
Fly tur/retur fra Danmark via Qatar til destinasjon; 5500.
Opphold i fem netter 1500kr hver.
Av hensyn til egen anonymitet sender jeg deg svaret på PM ;)

Hvor lenge blir internshipet ditt? De er sikkert flere jenter som er i samme situasjon som deg, så da er de forhåpentligvis lette å bli kjent med! Hørtes absolutt ikke ille ut med Qatar. Ante ikke at det var så billig å bo der!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Zervs

Quote from: TopGun on May 28, 2012, 21:13:43 PM
6 uker i Magaluf og 2 uker på Ibiza :)

Den var heavy :D

Jeg skal 4 dager i Praha, 1 uke på Santorini eller Naxos og en langhelg i København for å møte en jente jeg traff tidligere.
Hellas er kjempefint, Kypros ligeså! Har aldri vært i Spania, regner med det er noe av det samme?
Styr unna Tyrkia og Bulgaria!

Zervs

Quote from: kastanje on May 28, 2012, 23:43:34 PM
Legger merke til at mange av dere skal møte jenter dere har møtt tidligere. Hva er terskelen for å reise til utlandet for å møte noen igjen, og hva er motivet?

Personlig har jeg har hatt jevnlig kontakt med henne på mail og facebook. Foreslo at vi skulle ta en øl eller kaffe til sommeren. Jeg skal uansett til Danmark for å besøke familien min som har feriehus der nede, hvis ikke så hadde jeg nok ikke gjort det. Dette hadde blitt for needy, tap for min del.

Har blitt invitert på besøk til en annen jente jeg møtte på ferie, men kjøper ikke flybillett til Østerrike av den grunn..

Femininist

Quote from: Potet on May 28, 2012, 23:04:31 PM
Av hensyn til egen anonymitet sender jeg deg svaret på PM ;)

Hvor lenge blir internshipet ditt? De er sikkert flere jenter som er i samme situasjon som deg, så da er de forhåpentligvis lette å bli kjent med! Hørtes absolutt ikke ille ut med Qatar. Ante ikke at det var så billig å bo der!

Det varer til slutten av august. Ante ikke at det var så billig jeg heller, tror vi må ha vært svært veldig heldige med rommet og hotellet! Blir nok ikke noe problem å bli kjent med andre, skal bo i kollektiv (med delte soverom), så vi blir nok godt kjente ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Koraboros

Quote from: kastanje on May 28, 2012, 23:43:34 PM
Legger merke til at mange av dere skal møte jenter dere har møtt tidligere. Hva er terskelen for å reise til utlandet for å møte noen igjen, og hva er motivet?
Hun hadde vært kjærestemateriale hvis hun hadde bodd i nærheten.
Hun bor et sted jeg uansett har lyst til å besøke igjen.
Motivet er å eskalere og se hva som skjer.

Denne gangen kombinerer jeg besøket med ferie i Kroatia, men jeg kunne også ha reist nedover for å gå på festival med henne (i sommer skal jeg på en festival og hun på en annen, kanskje vi klarer å komme oss til samme festival neste år).

Egil GV

La manga spania  8) Kult hvis noen herfra skal, så kan vi hooke up
Gjør en ting du er redd for hver dag!