Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

tore

Quote from: Måka on May 15, 2013, 18:31:38 PM
Vil tro det er spenningen, den psykologiske tilfredstillelsen ved bekreftelsen man får ved å sjekke opp en jente samt mestring av utfordringen som gir godfølelsen. Og har man først kommet over denne kneika er vel ikke alltid veien til senga så lang heller...

Ja, det er dette jeg snakker om. Får liksom en rus når du føler du kan sjekke opp hvem som helst.

tore

Hvis man tenker tilbake på en kveld, så er det sjekkinga som er det beste minnet og ikke selve sexen lissom.

Greeneyed

Hihi, derfor jeg ikke går lenger enn til å sove sammen ;) Resten er morsommere :)

tore

Quote from: Greeneyed on May 16, 2013, 17:38:41 PM
Hihi, derfor jeg ikke går lenger enn til å sove sammen ;)

Ja, det sier alle ;)

Greeneyed

Quote from: tore on May 16, 2013, 20:18:02 PM
Ja, det sier alle ;)

Eyy :P Aner jeg mistro her? :o
Ens egen feil om en blir skuffa om en ikke tror på klar tale ;)

tore

Quote from: Greeneyed on May 16, 2013, 17:38:41 PM
Hihi, derfor jeg ikke går lenger enn til å sove sammen ;)

Dette skjedde med meg i går. Helt forferdelig!

Greeneyed

Quote from: tore on May 19, 2013, 13:54:37 PM
Quote from: Greeneyed on May 16, 2013, 17:38:41 PM
Hihi, derfor jeg ikke går lenger enn til å sove sammen ;)

Dette skjedde med meg i går. Helt forferdelig!
Det er jo det koseligste i verden!

tore

Koselig var det, men du føler deg mye bedre hvis det hadde blitt noe mer  8)

Greeneyed

Quote from: tore on May 19, 2013, 22:16:15 PM
Koselig var det, men du føler deg mye bedre hvis det hadde blitt noe mer  8)

Bra det, da :) Selv føler jeg meg myye bedre når det ikke har skjedd noe mer! Jenta du sov med er sikkert fornøyd ;)

Har forresten et dumt spørsmål i samme gate: Skal møte en fyr fra nettdating for første gang snart, er invitert hjem til ham for å drikke vin. Han har sendt meldinger som er ganske ... drøye, tydelig hva han vil. Selvsagt mulig jeg skuffer i forhold til bildene, men hvis ikke vil han ha sex med meg. Han vet at jeg vil kose og kanskje sove sammen, men ikke mer. Er det naivt å troppe opp på døra til en fremmed mann, som jeg aldri har møtt, og bare anta at han er like respektfull overfor mine grenser som han har sagt han er?  Venninner sier det er galskap, men jeg klarer ikke helt å ta dem seriøst.

Lisa

Quote from: Greeneyed on May 20, 2013, 12:22:50 PM
Har forresten et dumt spørsmål i samme gate: Skal møte en fyr fra nettdating for første gang snart, er invitert hjem til ham for å drikke vin. Han har sendt meldinger som er ganske ... drøye, tydelig hva han vil. Selvsagt mulig jeg skuffer i forhold til bildene, men hvis ikke vil han ha sex med meg. Han vet at jeg vil kose og kanskje sove sammen, men ikke mer. Er det naivt å troppe opp på døra til en fremmed mann, som jeg aldri har møtt, og bare anta at han er like respektfull overfor mine grenser som han har sagt han er?  Venninner sier det er galskap, men jeg klarer ikke helt å ta dem seriøst.

Ja.

Jeg har møtt tre gutter via nettdating. Alle i offentligheten. To av de var flotte gutter jeg møtte igjen, han tredje; not so much.

Tilfeldighetene ville ha det til at venninna mi møtte bli med da vi to skulle møtes. I ettertid er jeg veldig glad for det. Det var bare "småting" som gjorde hele greiea veldig creapy og kanskje mer hvordan han gjorde det enn bare hva han gjorde. Han var flink til å få oss beggge til å føle oss vel, ga nesten like oppmerksomhet til begge og virket som en ordentlig gentleman. Men i tillegg prøvde han å kysse meg før vi hadde vært i samme rom i mer enn 5 min og han respekterte ikke at jeg trakk meg unna og sa nei. Etterpå fortalte jeg han veldig direkte at det der ikke var greit, men det samme skjedde to ganger til. Den tredje gangen gikk jeg uten å si hade. At han hadde dratt meg ned en skråning tidligere på kvelden gjorde ikke saken bedre.

Her var det en helt "perfekt" gutt som oppførte seg bra det meste av tiden, men som jeg ikke hadde tillitt til eller som respekterte meg. Dette var raskt tydelig og hele daten var over på 30 min.

Poenget mitt er at gutter/menn som i utgangspunktet virker veldig ok, og som du i utgangspunktet kunne hatt det veldig moro med kan oppføre seg på måter som gjør at du absolutt ikke har lyst til å ha det moro med de. - og du kan desverre ikke anta at alle fremmede menn vil respektere deg :/

Hva med en kaffe ute før dere drar hjem til han å drikker vin? Eller ta vindaten som date nr 2?

tore

Quote from: Greeneyed on May 20, 2013, 12:22:50 PM
Quote from: tore on May 19, 2013, 22:16:15 PM
Koselig var det, men du føler deg mye bedre hvis det hadde blitt noe mer  8)

Bra det, da :) Selv føler jeg meg myye bedre når det ikke har skjedd noe mer! Jenta du sov med er sikkert fornøyd ;)



Skjønner hva du mener, men jeg liker ikke helt den fordommen om at gutter bare er ute etter sex og jenter er bare ute etter forhold. Jeg tror begge hadde vært fornøyde hvis vi hadde hatt sex jeg da :)

Greeneyed

Quote from: tore on May 20, 2013, 22:11:15 PM

Skjønner hva du mener, men jeg liker ikke helt den fordommen om at gutter bare er ute etter sex og jenter er bare ute etter forhold. Jeg tror begge hadde vært fornøyde hvis vi hadde hatt sex jeg da :)

Tenkte bare det sikkert var henne det sto på, siden du nå i etterkant kunne ønske det hadde blitt sex ;) Ellers er jeg enig i at den fordommen ikke er helt bra.

Quote from: Lisa on May 20, 2013, 13:32:51 PM
Ja.
(...)
Poenget mitt er at gutter/menn som i utgangspunktet virker veldig ok, og som du i utgangspunktet kunne hatt det veldig moro med kan oppføre seg på måter som gjør at du absolutt ikke har lyst til å ha det moro med de. - og du kan desverre ikke anta at alle fremmede menn vil respektere deg :/

Hva med en kaffe ute før dere drar hjem til han å drikker vin? Eller ta vindaten som date nr 2?
Takk for at du delte erfaringen, Lisa :) Kanskje jeg må prøve å endre litt på daten, eventuelt gi adressen til venner og be noen om å ringe meg, bare for å sjekke at alt er bra. Jeg synes det er så koselig å sove sammen med noen, så sånn sett er det veldig praktisk om vi allerede er hjemme hos ham (hvis tiltrekning og tillit er på plass) ;)

tore

Quote from: Greeneyed on May 20, 2013, 23:10:36 PM
Quote from: tore on May 20, 2013, 22:11:15 PM

Skjønner hva du mener, men jeg liker ikke helt den fordommen om at gutter bare er ute etter sex og jenter er bare ute etter forhold. Jeg tror begge hadde vært fornøyde hvis vi hadde hatt sex jeg da :)

Tenkte bare det sikkert var henne det sto på, siden du nå i etterkant kunne ønske det hadde blitt sex ;) Ellers er jeg enig i at den fordommen ikke er helt bra.


Joda. Det var henne det sto på, men siden gutten forventes å bare være ute etter sex og jenta forventes å knipe igjen i frykt for å bli oppfattet som løs, blir det vanskeligere for henne å ha sex første kveld.

Greeneyed

Quote from: tore on May 21, 2013, 00:38:31 AM
Joda. Det var henne det sto på, men siden gutten forventes å bare være ute etter sex og jenta forventes å knipe igjen i frykt for å bli oppfattet som løs, blir det vanskeligere for henne å ha sex første kveld.
Men akkurat det der er jo noe (langt ifra alle, men likevel mange) jenter, føler på også etter å ha hatt sex med noen man egentlig ikke kjenner så godt/nettopp har møtt. Selv om jeg aldri tenker sånn om andre jenter, dømte jeg meg selv ganske hardt den gangen jeg var i en sånn situasjon. Har ikke lyst til å oppleve den etterpåfølelsen igjen. Nå kan man heldgvis ikke generalisere mine følelser over på alle andre jenter, så selvsagt kan det godt hende du har rett i at jenta du sov med ikke hadde angret i etterkant om dere hadde hatt sex :)

tore

Quote from: Greeneyed on May 21, 2013, 09:40:50 AM
Men akkurat det der er jo noe (langt ifra alle, men likevel mange) jenter, føler på også etter å ha hatt sex med noen man egentlig ikke kjenner så godt/nettopp har møtt. Selv om jeg aldri tenker sånn om andre jenter, dømte jeg meg selv ganske hardt den gangen jeg var i en sånn situasjon. Har ikke lyst til å oppleve den etterpåfølelsen igjen. Nå kan man heldgvis ikke generalisere mine følelser over på alle andre jenter, så selvsagt kan det godt hende du har rett i at jenta du sov med ikke hadde angret i etterkant om dere hadde hatt sex :)


De tidligere kjæresteforholdene mine startet etter one night stands. Hvis man snakker om forhold, så ser jeg gjerne at det hele starter med genuin lyst for hverandre og sex samme kveld som jeg møter henne.

Nå skal jeg møte denne jenta senere. Siden hun ikke ville ha sex, vet jeg ikke helt om hun er spesielt tiltrukket av meg. Det hadde vært enklere om vi hadde hatt sex den kvelden.

Tanken på at hun helt sikkert har hatt mange ONS tidligere, men ikke ville ha det med meg, liker jeg ikke. Men mulig jeg har et for stort ego.