i senga

Started by Jeagle, June 04, 2013, 23:31:00 PM

Previous topic - Next topic

Jeagle

Når man først kommer til senga. Hvordan bli bra? Hva er bra? Vet jenter og gutter er forskjelige her. Men hva syns dere er bra og hva kan man generelt bli bedre på
å være eller ikke være

Lisa

Kommunikasjon er alfa og omega ihvertfall! Både verbalt og med keroppsspråk, alt annet er sekundert.

En gang hadde jeg sex med en svenske. Han var litt vel ivrig så jeg ville få ham til å roe seg litt ned og prøvde både med kroppsspråk og ord. Det ble ikke særlig vellykket sex. Hvorfor forsto jeg dagen etterpå da jeg kom på at "rolig" har ganske ulik mening på norsk og svensk :P

Anugita

Quote from: Lisa on June 11, 2013, 09:15:45 AM
Hvorfor forsto jeg dagen etterpå da jeg kom på at "rolig" har ganske ulik mening på norsk og svensk :P

Hahahahaha!

Lazy

Vær sjefen og knull henne mentalt i tillegg.. Nok i seg selv det for å få henne til å komme, og temmelig givende øyeblikk etter å ha gitt henne en opplevelse hun sent vil glemme :-)

mortenoe

Analsurpise feiler aldri!
Er du klein eller?

Lisa


Habbi

Holder på å lese en bok som heter "Sex God Method" av Daniel Rose. Er blitt anbefalt tidligere her på forumet. Har vel kommet 1/3 langt ut i boka, men har allerede blitt ganske mye bedre i senga enn jeg var før. Sex er gått fra å være digg, til å være superdigg ;)

Hovmesteren

QuoteAnalsurpise feiler aldri!

Haha! Skal definitivt testes!  8)
"People rarely succeed unless they have fun in what they are doing" - Dale Carnegie.