Sukker.no chat erfaringer

Started by kingkong, September 26, 2013, 19:00:38 PM

Previous topic - Next topic

kingkong

Hei folkens.
Har nylig meldt meg inn på sukker.no og driver og eksperimenterer litt med dei ulike funksjonane.
Kva er folk flest sine erfaringa med chaten?
Har prøvd å kontakte 5-6 jenter som eg synes såg småinteressante ut, men får ikkje akseptert en einaste chat-request.
Er det berre kryp og tullinga som driver og spamma damene med useriøse og slibrige forespørsler som gjer damene tilbakeholdne
eller er eg totalt uinteressant?

Kan som tilleggsinformasjon nevne at eg har ca 120 visninger og har fått 10 gule hjerter og ok respons ellers.

Noken som har gode synspunkt på saken?

Northwind

Mange jenter er ikke så begeistret for den chat-funksjonen. Det er bedre å sende meldinger istede.

Hvis noen av de du har fått hjerter av virker interessante, så er det jo bare å kjøre på med de.

Unloved

Quote from: kingkong on September 26, 2013, 19:00:38 PM
Er det berre kryp og tullinga som driver og spamma damene med useriøse og slibrige forespørsler som gjer damene tilbakeholdne

JAAAAAAAAAAA!!!!!
Av en eller annen grunn er dette også ett mye større problem på norske nettsider enn utenlandske, hvertfall for meg.

piken

For min del så finner jeg aldri ut at noen har forsøkt å kontakt meg på chatten før etterpå. Har kun svart på en chatrequest en gang, og da spurte han i meldingsutvekslingen om vi kunne gå over til chat for lettere flyt i samtale. Men da kunne vi jo like greit brukt facebook eller skype egentlig.

Såeh, konklusjonen er vel: Send melding og ta samtalen over på facebook hvis behovet for raskere kommunikasjon melder seg. Men ha treff IRL som mål :)

kingkong

Ok, takker for synspunkt på saken.
Synes personlig flyten i praten går litt lettare på chat enn ved å sende ei og ei melding, men innser at å åpne med chat funka håplaust dårlig.

Får svar på sikkert 90% av dei vanlige innboksmeldingane eg sender, så det er nok en bedre strategi å åpne der for så å eskalere til chat eller date etterkvert.