Hvilke studier har de hotteste jentene?

Started by myxomatosis, May 30, 2012, 18:13:27 PM

Previous topic - Next topic

Claw

Ingen som har nevnt idrett? Er mye bra kjøtt noen steder der :)

Feggy

Quote from: piken on May 30, 2012, 23:05:09 PM
SV-gutter er ofte hotte! Eller gutter som studerer medie/filmvitenskap.

Gutter som går siv.ing. er ikke hot.

Vil da karakterisere med selv som en rimelig strøken siv.ing to be  8). Also, damene i klassen (to av de hvertfall) er ikke så gale. Hvem skulle trodd..?

Toshi

Quote from: piken on May 30, 2012, 23:05:09 PM
SV-gutter er ofte hotte! Eller gutter som studerer medie/filmvitenskap.

Gutter som går siv.ing. er ikke hot.
Ser den, vi omgås alt for få jenter, er nevrotiske og sitter for mye fremfor pc'en. Den rette oppskrifta det skulle jeg tro  :o

Men fikser fort på sånt da, tar lengre tid å bygge karakter ;)

Potet

Med en slik uttalelse vil jeg tro du går på Dragvoll, piken? :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

vinteRR

Bor i nærheten av BI Oslo, og må innrømme at det er enormt mange pene jenter som går der.

Femininist

Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

lamasen

Quote from: vinteRR on May 31, 2012, 00:33:48 AM
Bor i nærheten av BI Oslo, og må innrømme at det er enormt mange pene jenter som går der.

Både smellvakre og i hopetall :)

piken

Quote from: Potet on May 31, 2012, 00:32:04 AM
Med en slik uttalelse vil jeg tro du går på Dragvoll, piken? :)

You got me! Går der riktignok ikke nå lenger, men har gått. Palestinaskjerf og conversesko - der har du meg.

Har aldri helt hatt sansen for folk med allværsjakker ...

Carebear

- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

lucky


Potet

Quote from: piken on May 31, 2012, 16:08:42 PM
Quote from: Potet on May 31, 2012, 00:32:04 AM
Med en slik uttalelse vil jeg tro du går på Dragvoll, piken? :)

You got me! Går der riktignok ikke nå lenger, men har gått. Palestinaskjerf og conversesko - der har du meg.

Har aldri helt hatt sansen for folk med allværsjakker ...
Imponerende at du klarer å dra 10.000 (?) studenter under samme kam - langt ifra alle gløsinger bruker allværsjakke eller har dårlig stil. På Dragvoll du derimot mye rat :p
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Feggy

Det er vel dra-alle-over-èn-kam-tråden, så jeg ser ikke hvorfor ikke. Av de jeg kjenner som går på sykepleier er det en del flotte, men det finnes jo selvsagt alltid rotten frukt i en fruktkurv. (hvis det er lov å si..)

piken

Quote from: Potet on May 31, 2012, 17:41:36 PM
Quote from: piken on May 31, 2012, 16:08:42 PM
Quote from: Potet on May 31, 2012, 00:32:04 AM
Med en slik uttalelse vil jeg tro du går på Dragvoll, piken? :)

You got me! Går der riktignok ikke nå lenger, men har gått. Palestinaskjerf og conversesko - der har du meg.

Har aldri helt hatt sansen for folk med allværsjakker ...
Imponerende at du klarer å dra 10.000 (?) studenter under samme kam - langt ifra alle gløsinger bruker allværsjakke eller har dårlig stil. På Dragvoll du derimot mye rat :p

Haha. Men var det ikke det denne tråden var til for da, å dra alle over en kam? Jeg elsker å generalisere! Men hvis du mener du ikke er en av de streite og dølle gløsingene - så skal jeg ta deg på ditt ord for det :) (Det finnes jo alltids den uslepne diamanten blant alle gråsteinene .. )

Stanley

#28
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Miss Føniks

Tja, syns det er mange kjekke Ingeniør studenter her(gutter) :)

Hva med sykepleiere,vernepleiere, førskolelærere og barneværspedagoger da gutter? :)
The Phoenix always rises from the asses