Tease?

Started by HanHeite, April 05, 2012, 12:55:34 PM

Previous topic - Next topic

HanHeite

Har holdt på med en jente i 2 månder ca.
Men nå mandag ble vi enig om å ikke gå inn for noe forhold, å bare være venner. Jeg tilbød henne å overnatte her når hun var her på mandag men kunne ikke, å sa det var bedre om hun overnattet på onsdag. vi skulle begge ut på onsdag, så jeg svarte med at "jammen jeg skal jo finne nach å greier" da sa hun at hun skulle gjør det vært å droppe nach for:)

Hun begynner å sende meldinger til meg rundt 10 tiden. men når vi møtes på danse gulvet så ignorer hun meg... vær gang jeg kommer bort snur hun ryggen, og prøver å unngå meg rett å slett. I 1 tiden stikker hun av med en type.

Greia er at vi ikke har hatt sex enda. hun har sugd meg en gang men thats it. Jeg har ventet på at hun skulle begynne med p-piller til nå. Men så ditcher hun meg sånn.

Så nå er jeg mega confused. Jeg har ikke noe følelser får jenta eller noe, så det er ikke så utrolig farlig, men vil gjerne ligge med henne minst en gang da.........

Lurer litt på hvordan jeg skal gå fram, vurderer bare å liksom gi faan og finne meg noe annet.

Sorry om det er litt rotete fortalt men er litt fyllesyk, så hode går litt rundt..

Lied

Om dere har holdt på i 2 mnd, er det ganske vanskelig å gi et fornuftig svar ut ifra beskrivelsen av en kveld... Men virker som du har vært for "snill" og endt opp i friendzone (evt for tøffel og endt opp på kroken) Tror du gjør lurt i å følge ditt eget råd og gi faen, så kanskje hun tar kontakt etter hvert.

Anders GV

Mulig du formulerte deg litt feil, men "å bare være venner" betyr kun venner.