Wing i Oslo

Started by mr smiley, November 06, 2015, 00:30:33 AM

Previous topic - Next topic

mr smiley

Hei godtfolk! Jeg er en 25 åring som ser etter en eller flere gutter/jenter som kunne tenke seg å møtes og stikke ut i oslo iblant med det målet å ha det fett og seff bli kjent med nye vakre sinn ;)

Jeg har ikke noe problemer med jenter eller bli kjent med nye men sliter med at de fleste av vennene mine som er flinke med det motsatte kjønn har fått seg dame og dermed ikke stikker ut og de fleste som fortsatt er single ikke har peiling på hvordan gå frem på en god måte.

Jeg ser etter folk som har litt eller mye erfaring med sjekking og ønsker å stadig bli bedre, jenter kan også svare og joine men jeg ser ikke for meg at det er så mange av dere der ute som driver med game :P

Kort om meg: høy og veltrent ung mann som studerer og jobber i utelivsbransjen:) Jeg er ganske kresen av meg når det gjelder jenter så går ikke etter alt jeg ser når jeg er ute. Men ser du et sett du liker kan jeg love deg bra winging ;D

Kontakt meg over pm eller svar her om dere har noen spørsmål eller er er gira på å ta en bytur sammen:)

Yolo

Hei!

Jeg er med som wing i oslo ihvertfall.
Er 25 år. Mye erfaring for noen år tilbake, men nå merker jeg at jeg vil ut å "game" litt mer igjen.
Når jeg er ute liker jeg best å være kreativ og spontan (gi litt f i hva andre tenker). Prøver å snakke med alle og ha det gøy.

Damer jeg går etter er: Lavere enn meg, relativt tynne og gledespredere.

Ellers jobber jeg som frilans-selger og fotograf. Så gjør det jeg vil når jeg vil for det meste.

Klar for bytur!:)

mr smiley

Vi har i alle fall samme smak i jenter så dette blir enten veldig bra eller skikkelig krangling!😂
Send meg tlf nummeret ditt på pm så prøver vi å planlegge en fantastisk bytur og satser på at det blir dritbra!😄