Er dette en date?

Started by Esteban, January 28, 2012, 02:55:24 AM

Previous topic - Next topic

Esteban

Jeg får en dame på besøk neste søndag, og er ikke vilt erfaren med jenter og særlig ikke på hva man skal legge i det de sier.

Hun er en "venninne" av meg og det har vært litt spenning i luften hele tiden det halvåret vi har kjent hverandre. Jeg har lagt an på henne 2 ganger, første gangen var jeg virkelig usmooth og alt kom ingenstedsfra, men for ca 1 mnd siden rotet vi en del på et utested hvor begge var. Har pratet en del med henne på facebook helt siden vi ble kjent, og hun virker veldig ivrig.

Idag sendte jeg en melding om hun var keen på film og vin hos meg en i morgen kveld, men hun hadde familiebesøk frem til neste søndag, så passet ikke. Men hun foreslo selv at vi måtte møtes samme dag som familien dro.

På en måte, så føler jeg at hun totalt sett har gitt meg en del friendvibber særlig i at hun ditcha meg første gangen, men etter at vi rotet, så har hun ikke gjort noe som helst i retning av å unngå samtaler, eller gi meg signal om at det var en one-timer. Jeg vil for all del unngå misforståelser, men kan vår oss to alene-film og vin-kveld på noen måte misforstås som noe annet enn at jeg er keen på henne og hun det samme?

Setter pris på svar, og håper at jeg har gitt tilstrekkelig info om situasjonen. :)



I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

VB

Spørs hvor gode venner dere er men jeg vil si at film og vin kan egentlig ikke misforståes. Men det er kun en måte å finne det ut på, prøv å eskaler sakte men sikkert og se hva som skjer.

Det dummeste du kan gjøre er å ikke prøve fordi du antar at hun ikke er keen, det som skjer da er at hun enten vil anta at du er for feig til å prøve eller at du ikke er interessert.

Hvis du prøver deg er det verste som kan skje at hun sier at hun ikke er interessert og bare vil være venner.