Klarer ikke slutte tenke på henne

Started by Smooth, March 03, 2013, 22:31:35 PM

Previous topic - Next topic

Smooth

Jeg har et problem. Det er ei jente jeg var forelsket i for et par år tilbake, som jeg fortsatt ikke klarer få ut av hodet. Det var noe spesielt med den jenta, som forandret livet mitt. Hun likte meg også, og viste klare tegn. Det ble dessverre ikke noe mellom oss, da jeg føler at jeg eskalerte for lite og viste usikkerhet.

Jeg har fått en kjæreste nå, men tenker fortsatt på hun andre jenta. Jeg føler at jeg fortsatt har litt følelser for henne fremdeles :( hun er ute og er på backpacker-tur, så hun kommer hjem om 2-3 mnd. Jeg har prøvd å prate med henne en gang på face, men det mest for å spørre hvordan hun har det på turen og også i tillegg et spørsmål ang hvilken fotograf hun hadde brukt for å ta profilbildet hennes (jeg var faktisk interessert, fordi jeg leter etter en bra fotograf).

Hva burde jeg gjøre? Jeg antar og vet vel innerst inne at jeg burde glemme henne, men jeg tenker på henne hver eneste dag. Det er ikke så lett

VB

Kanskje du burde tenke over om det er på tide å dumpe dama? Hvis du hele tida tenker på en annen jente er det mulig ting ikke går så bra...

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.