Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

#45
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

kan trøste deg med at jeg ikke får verken røde eller gule hjerter. ikke mange svar heller. og de svarene jeg får er mer for og være høffelige.
å være eller ikke være

Stanley

#47
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

Du har allerede fått en kinoinvitasjon og du klarer å vende det over til noe negativt??????! Imponerende. Er du forresten tiltrukket av henne?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

fuglen

Quote from: Adriwen on May 15, 2012, 21:23:08 PM
Hva mener du med svar? Er det en egen funksjon?

Jeg fikk nettopp en sånn Kino-invitasjon fra hun jenten fra Oslo på 21 år.

Hun må vel ha sendt feil, eller bare ikke være en hunn på 21, men enn mann på 50?
Supert! Bare å kjøre på :)

Dev

Quote from: fuglen on May 16, 2012, 01:57:01 AM
Quote from: Adriwen on May 15, 2012, 21:23:08 PM
Hva mener du med svar? Er det en egen funksjon?

Jeg fikk nettopp en sånn Kino-invitasjon fra hun jenten fra Oslo på 21 år.

Hun må vel ha sendt feil, eller bare ikke være en hunn på 21, men enn mann på 50?
Supert! Bare å kjøre på :)
Kanskje det blir utfordring nr 2 :)

Stanley

#51
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Carebear

Quote from: Adriwen on May 16, 2012, 20:31:38 PM
Hun er 21, har ikke bilde av seg selv. Og er SÅÅÅ direkte. Mot en 17-åring? Det er noe som skurrer her?

Hun er 21 år fra Oslo, er 165 (lavere enn meg) og har faktisk ikke bildet på profilen, sjekket nå. NOE SKURRER!
Tja, si at du ikke går på kino med folk som du ikke har på facebook ;)
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Andreas GV

#53
Oppdrag 2:

Tilvenning til dagtidssjekking i Sandvika.

Krav for å bestå oppdraget:

Du må dra til Sandvika og spørre 5 personer om:

"Hei. Vet du hva klokka er?"

eller

"Hei. Vet du når Sandvika Storsenter stenger?"

Du trenger ikke å ta samtalen videre.

Du trenger ikke nødvendigvis å snakke med jenter. Det holder at du snakker med gamle damer, voksne menn, securitasvakter osv.

Du taper oppdraget dersom du:

Poster mer enn 30 poster på forumet (858) før du har gjennomført oppdraget (inklusive PMs til meg).

Premie hvis du klarer oppdraget:
1. Gratis hjelp til å velge profilbilde (av de bildene du allerede har) på Sukker av meg.
2. Egen spesialtittel på forumet: "Doer" (Som at du er en som gjennomfører ting istedet for en "Talker" som bare prater om alt man har tenkt til å gjøre)
3. Nytt oppdrag spesialdesignet til å få deg flinkere med jenter.

Straff hvis du ikke klarer oppdraget: Skrivesperre på forumet i to uker.

Så fort du har klart oppdraget poster du i denne tråden, så får du et nytt oppdrag. Etter hvert vil oppdragene bli mer avanserte og premiene vil gradvis bli bedre og bedre.

Er du fremdeles med?

Stanley

#54
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stanley

Quote from: Andreas GV on May 16, 2012, 22:33:19 PM
Oppdrag 2:

Tilvenning til dagtidssjekking i Sandvika.

Krav for å bestå oppdraget:

Du må dra til Sandvika og spørre 5 personer om:

"Hei. Vet du hva klokka er?"

eller

"Hei. Vet du når Sandvika Storsenter stenger?"

Du trenger ikke å ta samtalen videre.

Du trenger ikke nødvendigvis å snakke med jenter. Det holder at du snakker med gamle damer, voksne menn osv, securitasvakter osv.

Du taper oppdraget dersom du:

Poster mer enn 30 poster på forumet før du har gjennomført oppdraget.

Premie hvis du klarer oppdraget:
1. Gratis hjelp til å velge profilbilde (av de bildene du allerede har) på Sukker av meg.
2. Egen tittel på forumet: "Doer" (Som at du er en som gjennomfører ting istedet for en "Talker" som bare prater om)
3. Nytt oppdrag spesialdesignet til å få deg flinkere med jenter.

Straff hvis du ikke klarer oppdraget: Skrivesperre på forumet i to uker.

Så fort du har klart oppdraget poster du i denne tråden, så får du et nytt oppdrag. Etter hvert vil oppdragene bli mer avanserte og premiene vil gradvis bli bedre og bedre.

Er du fremdeles med?

Oppdragene blir jo mer komplisert, og forumstraffen blir jo strengere? Er MÅLET å få en kjæreste, hvis ikke permanent utestenging til slutt, da? Jeg kommer nok til å klare denne hvis det er fri frist. Men jeg blir spent på videre utfordringer.

2 ulemper: Jeg har akkurat fått ny PC, men jeg har mange bilder via FB-konto, min gamle FB-konto, venners album. osv. Så det blir problematisk med det profilbilde-greiene. Skal jeg bare finne fram noen bilder, også må du si om jeg må finne flere, eller at du finner AKKURAT det bildet er bra nok, liksom?

Egen tittel på forumet som ''Doer'' Det høres litt sprøtt og rart ut? Finnes det ikke et annet ord for samme betydning? Please?
(Det første jeg tenkte var faktisk, do, som i flere doer, osv..)
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Andreas GV

Quote from: Adriwen on May 16, 2012, 22:40:11 PM
Egen tittel på forumet som ''Doer'' Det høres litt sprøtt og rart ut? Finnes det ikke et annet ord for samme betydning? Please?
(Det første jeg tenkte var faktisk, do, som i flere doer, osv..)

Ok. Du kan velge mellom:

"Handlekraftig"
"Awesome"
"Kjekkas"

Ellers så trenger du ikke å få ny tittel hvis du ikke vil.

Stanley

#57
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Andreas GV

Hvis du klarer å finne frem 6-7 bilder av deg selv, kan jeg hjelpe deg å velge ut hvilket du burde ha som profilbilde, og hvilke du bør droppe helt.

Dev

Hadde jeg hvert deg Adriwen, ville jeg hvert litt mer forsiktig med å poste poster om ingenting, spesielt NÅ, som du kun kan poste 30 ganger.

Ikke svar på denne forresten.