Kva er bakgrunnen for nicket ditt?

Started by deepArne, November 25, 2011, 00:44:12 AM

Previous topic - Next topic

Femininist

Var klar over at det kunne bli slik da jeg lagde nicket, men det gjør meg ikke så mye ;) Alternativet femin(in)ist ser grusomt ut :P
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Zervs

Inspirasjon fra et program på National Geograpic. Zevs er gudenes konge og gud for himmelen og torden i den greske mytologi.
Ble da Zervs av ulike årsaker :)

Cava

Cava fordi folk som ikke kjenner meg dømmer etter utséendet og tar meg for å være en blond hjerneløs Oslo-schteeek! Så da spiller jeg bare på det :)

Jeagle

cava: første som slo meg var argentisnk fotball sang.

mitt nick kommer av at en kompis i 9. klasse satt og oversatte navn direkte til engelsk. så da ble J-Ørn til J-Eagle eller JEagle
å være eller ikke være

TopGun

Quote from: Jeagle on December 02, 2011, 23:27:41 PM
cava: første som slo meg var argentisnk fotball sang.
Det første som slo meg var musserende vin. Som er langt bedre! :D

Stanley

#20
.

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

Quote from: Autowin on May 23, 2012, 16:24:12 PM
Mitt navn ble forandret fra Adriwen til Autowin fordi jeg vil være mere anonym for nye brukere her.

Og Autowin, ble valgt, fordi jeg liker å VINNE (Win) AUTOmatisk, uten konkurranse.

Derfor: Autowin.



Bra at du skriver at du før het adriwen når du vil anonymiseres..

Stanley

#22
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

Quote from: Autowin on May 23, 2012, 19:29:46 PM
Denne generasjonen brukere vet at jeg er samme person. Og hvis du ikke hadde svart, så ville tråden dødd ut, og ikke blitt særlig populær igjen på 3-4 år...
Så la oss holde tråden aktiv slik at Autowin må finne på et nytt nick ;D
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

deepArne


Dev

#25
Quote from: Autowin on May 23, 2012, 19:29:46 PM
Denne generasjonen brukere vet at jeg er samme person. Og hvis du ikke hadde svart, så ville tråden dødd ut, og ikke blitt særlig populær igjen på 3-4 år...
Det hadde også hvert en en liten sjanse for at tråden hadde dødd ut om du ikke hadde postet selv. Var den ikke død fra før?

Dessuten, hvorfor poster du om du ikke vil at folk skal lese eller svare? Nye brukere leser det like lett som eldre brukere.

*Fyr nr 1 bumper gammel tråd og skriver informasjon som han selv anser som sensitiv. Fyr nr 2 spør hvorfor han gjør det. Fyr nr 1 skylder på fyr nr 2 fordi han ikke lar tråden død ut, sånn at ingen kan lese hva fyr nr 1 har sagt.* -Et pussig event...


Koraboros

Ville egentlig kalle meg Baalbisan, for jeg digger figuren, stemmen og personligheten. Men jeg digger ikke navnet. Og Baalbisan hater kvinner, noe jeg ikke gjør og ikke vil påberope meg å gjøre. Så da tok jeg navnet til en av fiendene hans, Koraboros. Som også er rimelig kul, og dessuten har et kult navn :)

Eeeegentlig kaller jeg meg noe helt annet til vanlig, men for å skape en viss distanse mellom sjekking-meg og dataspill-meg (uten å påberope meg noen slags anonymitet) valgte jeg å bruke et alternativt nick her og på sukker.

Spot

Jeg er født med ett par sorte pigmentflekker i eller blondt hår.

Roark

#28
...........

Femininist

Jeg var helt sikker på at du het Roar og at etternavnet ditt startet på K. :P
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.