Niceguy metoden funker på samtalene. Hvorfor?

Started by fri90, December 23, 2013, 00:48:10 AM

Previous topic - Next topic

fri90

Driver fortsatt å ekspriminterer på nettt-dating fronten og har prøvd mye rart for å eliminere de værse feilene. Til tross for at jeg har boka til både Sondre og Andreas hjelper det ikke så mye på den fronten.Men nå i de siste dagene har ting endret seg litt. Jeg tenkte tilbake il før jeg fikk noe driesen på dmer hvor ofte jeg fikk god kontakt med jener over nett, selv om det var veldig nice-guy og needy fremgangsmåte. Det litt syke er at det funker mye bedre nå. Jeg bryr meg ikke så mye om jeg skriver lengre meldinger en jenta eller hvor mange smilys jeg bruker. Jeg bryter en del regler med vilje, men det funker merkelig nok. Noen som har en forklaring på det. Eneste jeg ser med den metoden er at jeg bygger tillit og at jeg spiller ltt sjenert. Eksempel når samtaleemne sex kommer opp så sier jeg at jeg ikke vil ha sex med de første kvelden de kommer fordi jeg vil bli bedre kjent med dem. Noe ejg selvsagt skal prøve på når de kommer.

kan ta opp noen punkter jeg bryter bevist.

- Gir dem komplemanger som at jeg syns de er hyggelig å prate med.
- skriver ofte litt lengre en dem men ikke ebvist
-bruker en del smilyer, men ikke mer en jenta.
- Sier på forhånd a sex ikke er aktuelt samme kvelden fordi jeg vil bli bedre kjent.
- Ikke redd for å vise interesse selv om kanskje spenningen blir litt borte av det.


Noen teorier om hvorfor det kan funke?:)

Anders GV

QuoteEneste jeg ser med den metoden er at jeg bygger tillit og at jeg spiller ltt sjenert. Eksempel når samtaleemne sex kommer opp så sier jeg at jeg ikke vil ha sex med de første kvelden de kommer fordi jeg vil bli bedre kjent med dem. Noe ejg selvsagt skal prøve på når de kommer.
Hvorfor skal du lure jenta til å tro du har en annen intensjon enn du egentlig har?
Det er sånn oppførsel som får jenter til å bli skeptiske til oss.

Er heller ikke nødvendig å snakke om sex med jentene.

QuoteNoen teorier om hvorfor det kan funke?:)
Fordi jenta allerede er keen.

fri90

Forteller dem aldri at jeg er ute etter et forhold. Vis de spør så sier jeg at jeg tar det som det kommer, men du tenker på de at jeg sier a jeg ikke vil ha sex første kvelden for at jeg vil bli bedre kjent med henne? Vis vi først deler seng og vi starer å kline og hun er med på notene hvordan er det å lure jenter da? Så lenge jeg ikke sier at jeg vil ha et forhold med dem så er vel de innafor?Ser dog at den setingen du referer til virker litt mere drittsekk ut en det jeg mente.

Anders GV

Fordi du later som om du ikke er "en sånn som har sex første kvelden" når du planlegger det motsatte.

fri90

Hmm...Har du noen måte jeg kan formulere det bedre på vis hun sier hun er skeptisk til å sove i samme seng en helg? Kan jeg isteden si at selv om vi sover sammen så trenger det ikke skje noe?.

Anders GV


fri90

Får jeg si det istede. Blir stadig fasinert av hvor mye de små nyansene teller fra suksess til fjasko :)

Tilleggspørsmål. Har i det siste når jeg har vært ute satset å å være mest mulig normal med fokus på å veksle mellom interesse og ikke interesse, men lurer på om jeg skal prøve meg litt frem med å være lit søt og se hvordan det går. Vil du si det er en bedre måte eller brenner det mere ned til hva som passer en som person?

fri90

Kan legge ut et eksempel fra i dag.
( jeg er blå, hun er fiolett)



Hei. Jeg heter Fredrik. Går det bra :)?


Hei Fredrik :) hete Gina æ :p
Har det veldig bra :) enn du
?


Hei gina :) Alt bra her. Likte adituden din på bildet, fikk lyst til ås sitte ved eg på en brygge om sommeren. Du virker spennende. Klar for jul?

Så bra at du har det bra :)
Så koselig å hør :) e du kanskje litt romantisk av dæ å ?:p
Klar e æ veldig drar te Spania i morgen :p


Mer lidenskapelig en romantisk, hva med deg ?
Fydda! Du må jo ha en hvit jul :P Drar du dit med familien?

Tenkt kanskje litt romantikk etter måte. Du skreiv forrige melding :) vil ikke si at æ e veldig romantisk av mæ men kan vær det noen ganger :)
Blir med familie ja så kommer hjem 28 :)

Har mine søte øyeblikk, du trenger ikke være så romantisk, men du må kunne være litt lidenskapelig og klare å sitte med meg i sofaen og se en film. Sweet. Få litt brunfarge, det liker jeg. Du bor i Trondheim?


Sofa kos e æ glad i ja vertfål vis æ for en armkrok å ligg i :)
Bor på Tyholt no :)


Tyholt? er vi naboer da. bor på kvilhaugen :))
Du kan få krype inn i min vis du stryker på meg. Da blir jeg fort tamm.
Hvilken film matcher best med å ha deg inntil seg? Ikke si twilight :(


Så kult da :p fikk nøklan bare i dag æ så flytta bare litt enda resten blir etter ferie :)
Æ lukke det meste av film bare ikke skrek så går det fint :p


Skjønner. Hvor er du egentlig fra :)?
Ikke skrekk, hvordan skal jeg da få deg tettest mulig inntil meg?


Bor i malvik egenklig :p
Det ska nok grei uten skrek å vil æ tru :p



Ok, da skal det vel gå bra. Vi kan jo prate litt mer først her også kan vi en dag etter jul der vi mixer noe taco/ lasagne og ser på film. Syns kaffe og sånt er lite personlig :)

Det høres jo utrolig koselig ut :) det vil jeg gjerne :)

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

fri90

Hun skulle legge seg men vi har avtalt å trefes på nyåret og se film :)

Unloved

Quote from: fri90 on December 23, 2013, 00:48:10 AM
Noen teorier om hvorfor det kan funke? :)

Fordi du virker interessert i DEM og ikke det de har mellom bena, slik de aller fleste andre på slike sider gjør?


Men du ødelegger jo litt det inntrykket videre i posten din... Blir som Anders sier:

Quote from: Anders GV on December 23, 2013, 01:09:01 AM
QuoteEneste jeg ser med den metoden er at jeg bygger tillit og at jeg spiller ltt sjenert. Eksempel når samtaleemne sex kommer opp så sier jeg at jeg ikke vil ha sex med de første kvelden de kommer fordi jeg vil bli bedre kjent med dem. Noe ejg selvsagt skal prøve på når de kommer.
Hvorfor skal du lure jenta til å tro du har en annen intensjon enn du egentlig har?
Det er sånn oppførsel som får jenter til å bli skeptiske til oss.

fri90

Jeg skjønte hva han mente når jeg fikk tenkt over det. Derfor vis spørsmålet kommer opp sier til jentene at jeg tar ting som det kommer og at vis det blir overnatting så må det ikke skje noe. Jeg ser samtidig at vis det skjer noe har jeg ingenting i mot det men at jeg ikke vil stresse noe frem. Hvordan høres det ut for deg som jente?

Skjønner jo det at de kan være interesserte fra før av pga bildene når vi starter å skrive og at det er et pluss at jeg virker interessert i dem, men det er ikke noe ladete samtaler, litt småflørt her og der, men ikke rre greiene. Jeg slipper også veldig lett unna selv når jeg sier at jeg lier å prate med dem, gleder meg til å treffe dem og at jeg syns det hadde vært gøy og møtt henne. Det jeg sliter med å skjønne da er at jeg bygger mest tillit, men jeg gir tydelig signaler for at jeg liker jenta og skriver en del smilyer. Trodde at jenter ville synes det er for " lett" å få meg da og at jeg da virker needy, men det funker. Jeg er slik at uansett hva jeg lærer og jeg får fremgang så holder det ikke at det funker, jeg vil vite hvorfor det funker også.

Reas

Det er forskjell på å være needy og direkte ;)
QuoteDu kan få krype inn i min vis du stryker på meg. Da blir jeg fort tamm.
Har mine søte øyeblikk, du trenger ikke være så romantisk, men du må kunne være litt lidenskapelig og klare å sitte med meg i sofaen og se en film.
Ikke skrekk, hvordan skal jeg da få deg tettest mulig inntil meg?

I alle disse svarene gir du inntrykk av at du er ute etter et fysisk forhold, og du er ærlig om intensjonen din. Derfor funker det, du har ikke noe skjult agenda.

fri90

når du sier fysisk forhold tenker du da at jeg kommuniserer at det bare er sex med vennskap eller vises det mer som forhold, for da har jeg sendt ut feil signaler

Unloved

Quote from: fri90 on December 24, 2013, 06:21:35 AM
Jeg skjønte hva han mente når jeg fikk tenkt over det. Derfor vis spørsmålet kommer opp sier til jentene at jeg tar ting som det kommer og at vis det blir overnatting så må det ikke skje noe. Jeg ser samtidig at vis det skjer noe har jeg ingenting i mot det men at jeg ikke vil stresse noe frem. Hvordan høres det ut for deg som jente?

Nå vet jeg ikke hvor lurt det egentlig er å ta imot råd fra meg på dette området, siden jeg har skjønt etter medlemskap her inne at jeg er ekstremt sær.  Men siden du spør, så....

Det med at det ikke MÅ skje noe men du ikke har noe imot det uten å presse det frem høres litt jomfru-aktig ut.
Som at du vil gjerne at det skal skje noe, men du er ikke vant til å få deg noe, så du blir overlykkelig hvis det skulle skje (et mirakel)....

Antageligvis ikke det inntrykket du ønsker å gi dem ;)

La heller være å si noe om sex i det hele tatt, og spør de kan du bare si du tar det som det kommer, at slike ting handler om kjemi og bla bla bla. Og så overlater du den sexuelle eskaleringen til IRL, for eksempel....
Det er greit at du spøker om sex, problemet oppstår i det du sier du ikke vil ha sex (på random tidspunkt), men alikevel vil prøve å få dem i seng.