TV-serier

Started by Stemning, December 13, 2011, 11:49:13 AM

Previous topic - Next topic

SpantaX

#15
Nevner i fleng:

Cougar Town - Komedie
Two Guys and a Girl (pizzagjengen) - Komedie
Criminal Minds - Action/krim
Criminal Minds: Suspect Behaviour - Action/krim
Man vs Wild - Natur
South Park - Komedie/tegneserie
Whose Line is it Anyway (awesome) - Komedie/Improv
2 Broke Girls - Komedie
CSI, CSI Miami, CSI NY - Action/krim
Two and a Half Men - Komedie
Smallville - Action/eventyr/drama
Castle - Drama/action
Through the Wormhole - Dokumentar
Mythbusters - Informativt
Survivorman - Natur
Lie to Me - Drama/spenning

Disse er nevnt før, men jeg vil også anbefale dem:

House MD - Drama
The Pacific - Action
The Walking Dead - Action/drama
Supernatural - Action/eventyr
Family Guy - Komedie/tegneserie
The Cleveland Show - Komedie/tegneserie
The Simpsons - Komedie/tegneserie
True Blood - Action/drama
Californication - Drama

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Lerum

Bra jeg starta en tråd når det allerede var en.  :)

For øyeblikket ser jeg Homeland og Person of Interest.

Jeg har sett:
- The Shield
- Blue Mountain State
- Californication
- Rome (sesong 1)
- Spartacus (1&2)
- The Chicago Code
- The Mentalist (1&2&3)
- The Unit (1&2&3)
- Strike Back Project Dawn

I tillegg har jeg Justified, Fringe (3&4), Rome (2), Flashpoint og Sons of Anarchy som jeg ikke har giddet å begynne på enda.

Potet

Først episoden i den nye sesongen av Californication. Inneholder blant annet en legendarisk scene på et fly som er en leksjon i kroppspråk, stemmebruk og småfrekke kommentarer. Må ses!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

SpantaX

Quote from: Potet on December 20, 2011, 19:43:03 PM
Først episoden i den nye sesongen av Californication. Inneholder blant annet en legendarisk scene på et fly som er en leksjon i kroppspråk, stemmebruk og småfrekke kommentarer. Må ses!

ENIG! Den scena var bare herlig!
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Eh

Jeg har begynt på Spartacus nå. Meeeget god underholdning!

Stemning

Har sett dem, elsket fra start til slutt. Men har du da begynt på Blood and Sand? Eller Gods of the Arena, som er prequel til B&S men kom etter, teknisk sett season 2.

Eh

Begynte på Gods of the arena :)

Claw

Noen som følger med på Game of Thrones? Siste episoden var spennende.

Toshi

Quote from: Claw on May 22, 2012, 14:48:40 PM
Noen som følger med på Game of Thrones? Siste episoden var spennende.

Quote"The girl has no honor."
:'( :o ::) :D ;D ;D ;D

mh

Ser ingen har nevnt Monty Phytons flying circus og black books. Uten tvil to av mine favoritter :D

Claw

Quote from: Toshi on May 22, 2012, 14:59:19 PM
Quote"The girl has no honor."
:'( :o ::) :D ;D ;D ;D

Arya er favorittkarakteren min. Blir spennende å se hva som skjer til slutt. Har uheldigvis lest MANGE spoilere >_<

Toshi

Quote from: Claw on May 22, 2012, 15:11:35 PM
Quote from: Toshi on May 22, 2012, 14:59:19 PM
Quote"The girl has no honor."
:'( :o ::) :D ;D ;D ;D

Arya er favorittkarakteren min. Blir spennende å se hva som skjer til slutt. Har uheldigvis lest MANGE spoilere >_<

Ja, den tråden har kanskje vært den tøffeste i sesong 2, selv om alt har vært dritkult. Jeg liker også hvordan de klarer holde spenningen i alle trådene nesten hele tiden.

Femininist

Quote from: Claw on May 22, 2012, 14:48:40 PM
Noen som følger med på Game of Thrones? Siste episoden var spennende.

Selvfølelig! Gleder meg til å se den i morgen eller torsdag, har ikke fått tid enda ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Egil GV

Må Anbefale
Vet jeg sier noen om igjen, men det er ikke så farlig  8)

Lost (hvis du ikke har sett den så bør du se hele, fantastisk manus, fantastisk skuespill utrolig spenning i hver episode)
Sopranos (igjen veldig godt manus, kule karakterer og høy mafiafaktor)
Game of Thrones (Dette er en den desidert beste serien på tv nå spør du meg, igjen manus og skuespillere fantastisk med episke scener)
Fringe (synes dette er god underholdning, er litt csi aktig men litt mer overjordisk og kult)
Twin Peaks (fordi serien i seg selv er helt spesiell og det ikke finnes noe lignende der ute)
The Borgias (serie som omhandler paven i roma, med mye sex, vold og og forviklinger, akkurat det som hører hjemme)
Spartacus sesong 1 og 2 (ikke 3 den suger, hovedrollen døde dessverre av kreft etter sesong 2) Her er det masse mandige menn og masse sex blod og moro. Kult hvis man liker trente menn i baris
Two and a half men frem til sesonsg 7 eller 8 hvor charlie hopper av. (må sees fordi charlie sheen er seg selv både på godt og vondt
The O.C. (dette er faktisk en fin serie, selv om det egentlig er en "jenteserie" så elsket jeg denne når jeg var teenager. Veldig mange gode episoder.
The Wire (Dette er litt mer seriøst enn mange andre serier, med dop og forviklinger i samfunnet med godt manus og slap stick jokes rett rundt hjørnet)

Gjør en ting du er redd for hver dag!

QueenB

the wire er den beste serien jeg noensinne har sett!
nå har jeg blitt avhengig av mad men :)

min guilty pleasure: pretty little liars. anbefales!
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.