Forteller dere venner at dere lærer dere sjekking herfra?

Started by Smooth, October 20, 2012, 00:12:10 AM

Previous topic - Next topic

Smooth

Forteller dere venner at dere holder på med aktiv sjekking, og gjør det for å bli bedre?
Jeg kunne aldri fortalt at jeg går ut på byen for å lære meg å sjekke, og hvertfall ikke at jeg lærer alt på et forum herfra. Tror de fleste kameratene mine hadde ledd av meg da  :-\

Jeagle

de fleste jeg kjenner som fikk vite at jeg leser en blogg om sjekking synes jeg var sprø og sa jeg måtte lære og være mer naturlig sosial. noe av samme folk mente da jeg sa jeg ville ha hjelp med bilder og profil tekst på sukker. så nei sier ikke en dritt om forumet
å være eller ikke være

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

--WTF?--

Quote from: Autowin on October 20, 2012, 10:24:46 AM
Den dagen jeg blir avslørt her, og de finner ut av identiteten min, så må jeg be en MODerator om å slette brukeren min. Så viktig er anonymitet for meg.

Hvem er "de", og hvorfor har du begynt å legge inn skjulte REFeranser i innleggene dine? Jeg tror du vet mye mer enn du gir uttrykk for. Sikker på at du egentlig ikke er CIA-agent som kartlegger sjekkemiljøet? (Kan jo forstå at du ikke vil bli avslørt da...)



On topic:

Jeg sier bare at "jeg har innflytelse i flere miljøer enn dere kanskje er klar over" eller "er du helt sikker på at det ikke er jeg som har skrevet de sjekkerådene du leser?"
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Potet

Nei, men jeg har ikke noe problem med å se at jeg leser mye om selvutvikling og kan mye om kroppspråk og lignende. Mange har fordommer hvis du sier at du driver med aktiv sjekking. Men det er også feil å si det i mine øyne, for når du prøver å bli bedre med det motsatte kjønn jobber man ved så mange sider ved seg selv at det går mer over til generell selvutvikling.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Femininist

Jeg er helt åpen om det.

Fikk vite om 0330 igjennom en kompis som har vært åpen om at han var int. i sjekking og etterhvert som jeg fikk interessen for det så tvang jeg han til å vise meg de beste sidene. Eksen (som jeg var sammen med da) synes interessen min var litt sær, men forsto det sånn delvis når jeg prøvde å forklare han det. For å ufarliggjøre det hele så lagde jeg en bruker til han her og ga han mitt brukernavn, så han kunne gå inn å se om han var int.

Og da var liksom katta ute av sekken og jeg ser ingen grunn til å holde dette skjult, så flere av venninnene mine vet av siden, eller ihvertfall at det finnes en slik side, og de synes det er hysterisk morsomt at jeg henger her. Har også diskutert fenomenet med flere av professorene mine som synes hele greia er fascinerende.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

tore

Quote from: Femininist on October 20, 2012, 12:52:06 PM
Jeg er helt åpen om det.

Fikk vite om 0330 igjennom en kompis som har vært åpen om at han var int. i sjekking og etterhvert som jeg fikk interessen for det så tvang jeg han til å vise meg de beste sidene. Eksen (som jeg var sammen med da) synes interessen min var litt sær, men forsto det sånn delvis når jeg prøvde å forklare han det. For å ufarliggjøre det hele så lagde jeg en bruker til han her og ga han mitt brukernavn, så han kunne gå inn å se om han var int.

Og da var liksom katta ute av sekken og jeg ser ingen grunn til å holde dette skjult, så flere av venninnene mine vet av siden, eller ihvertfall at det finnes en slik side, og de synes det er hysterisk morsomt at jeg henger her. Har også diskutert fenomenet med flere av professorene mine som synes hele greia er fascinerende.

Høres ut som du observerer rotter i et bur.

Sikkert ikke alle som syns det er like moro og være gjenstand for diskusjon mellom deg og professorene dine.

Bleu

Jeg kan ikke prate om sånt med de gamle vennene mine. Har opplevd at folk har kuttet kontakten fordi de ble sjalu fordi jeg greide å få litt interesse fra random damer. Helt sykt egentlig. Er for såvidt åpen om det til nye folk jeg møter men legger det ikke fram som at jeg kan en masse trylletrikks eller noe. Tar heller med folk ut og advarer om at jeg er litt over gjennomsnittet glad i damer. Da er det liksom greit og folk jeg mistenker at kan bli bitre blir ikke bitre fordi jeg sørger for at det regner på de også.

Dorian Gray

#9
Quote from: tore on October 20, 2012, 14:55:35 PM
Quote from: Femininist on October 20, 2012, 12:52:06 PM
Jeg er helt åpen om det.

Fikk vite om 0330 igjennom en kompis som har vært åpen om at han var int. i sjekking og etterhvert som jeg fikk interessen for det så tvang jeg han til å vise meg de beste sidene. Eksen (som jeg var sammen med da) synes interessen min var litt sær, men forsto det sånn delvis når jeg prøvde å forklare han det. For å ufarliggjøre det hele så lagde jeg en bruker til han her og ga han mitt brukernavn, så han kunne gå inn å se om han var int.

Og da var liksom katta ute av sekken og jeg ser ingen grunn til å holde dette skjult, så flere av venninnene mine vet av siden, eller ihvertfall at det finnes en slik side, og de synes det er hysterisk morsomt at jeg henger her. Har også diskutert fenomenet med flere av professorene mine som synes hele greia er fascinerende.

Høres ut som du observerer rotter i et bur.

Sikkert ikke alle som syns det er like moro og være gjenstand for diskusjon mellom deg og professorene dine.

Da burde de ikke skrive på et åpent forum.

ontopic: Har blitt mer og mer åpen om det i det siste. Anbefaler alle å være åpne om det. Hjelper med å luke ut de vennene som holder deg tilbake og er negative, pluss at det tiltekker automatisk de som har samme interesser.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Ole GV

Har fortalt tre av de beste kompisene om Bootcamp, mens de fleste venner/venninder veit at jeg driver med sjekking

Mamma har tydeligvis også skjønt det ;)
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Pære

Har sagt det til de som er/var i min innerste sirkel av bekjente. Ingen har hatt problemer med det siden det er gjennsidig respekt mellom begge parter. :)

Femininist

Quote from: tore on October 20, 2012, 14:55:35 PM
Høres ut som du observerer rotter i et bur.

Sikkert ikke alle som syns det er like moro og være gjenstand for diskusjon mellom deg og professorene dine.

Ikke tro så lite om folk Tore. Om du ikke har lagt merke til det så er jeg ganske aktiv på forumet, og at jeg bidrar til å nyansere debatten i akademia rundt at sjekkemiljøet florerer av mannssjåvinisme er ikke akkurat negativt vil jeg tro. Spesielt når det kommer fra meg som roper "diskriminering" hver gang noen skal ha guttekveld...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

--WTF?--

Quote from: Ananas on October 21, 2012, 01:46:57 AM
Jeg føler også at mye av rådene på forumet kommer i form av personbasert erfaring, og sjeldent som "Gjør sånn, ikke sånn" som jeg har behov for.

Det vanskelige med alle fagfelt som har med mennesker å gjøre er at man aldri kan si noe 100% sikkert, det vil alltid være unntak fra normen.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.