Forumet til kvinneguiden

Started by tore, February 06, 2013, 17:24:52 PM

Previous topic - Next topic

tore

Kvinneguiden har et populært forum for jenter(merkelig nok er det mange menn som skriver der også).

Kan man lære noe av å lese trådene på kvinneguiden?

Jeg syns i hvert fall det er interessant å se hvordan jenter ser på sjekking og sjekkemarkedet.

Her er en trådsom handler om oppmerksomhet fra gutta. Interessant å se hva de skriver. Noen får masse oppmerksomhet, andre får ingenting. Noen elsker det, andre hater det. Noen lager seg teorier om hvorfor de ikke får oppmerksomhet(for sjenert, for overlegen, for pen osv.) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=604726

Jeagle

hmmz, jeg tipper forpene er en helt legitim grunn for at jenter for mindre oppmerksomhet enn pene jenter.
å være eller ikke være

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

Synes det virker som at mange av jentene i tråden enten sier de er smellvakre og får masse mer oppmerksomhet enn alle andre eller så klager de over at de får lite oppmerksomheto. Ikke så fryktelig mange som sier at de tror de får gjennomsnittlig oppmerksomhet. Vet ikke om jenter generelt er dårlige til å vurdere sin egen penhet, men veldig mange er i alle fall dårlige til å vurdere venninene sines penhet.

Over til oppmerksomhet så tror jeg det handler mest om hvem som virker mulig å approache rent kroppspråkmessig. Jeg har langt større terskel for å snakke med en jente hvis hun står i en lukket sirkel med masse folk som ser ut til å trives enn hvis det er en åpen sirkel som det ser ut som man man kan gå inn i. Smil og kroppspråket til jena har også mye å si. Antageligvis også klesstil.

Har sett mye på kvinneguiden før og det er uten tvil mye rart der. Kanskje det har blitt bedre, men hvis jeg spurte om noe var det ikke så mange brukbare svar jeg fikk. Langt flere gode skribenter på f.eks. dette forumet.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Dev

Kvinneguiden er vel jente-versjonen av diskusjon.no.

Stanley

#5
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dev

Quote from: Autowin on February 07, 2013, 08:11:35 AM
Quote from: Dev on February 07, 2013, 01:06:10 AM
Kvinneguiden er vel jente-versjonen av diskusjon.no.

Ja, og hva mener du med det?

Det burde jo DU vite alt om! Jeg hadde bedt deg prøve å få sjekkeråd fra diskusjon.no for å forstå hva jeg mener, hvis det ikke hadde hvert for at det var ditt gamle troll leir :).

Femininist

WOW! For noen kommentarer i innlegget! :D Underholdende lesning, men jeg tviler på det er et tverrsnitt av befolkningen. En kan sikkert lære noe av å lese slike tråder (f.eks. ikke stirre og plystre på jentene, men gå heller bort å snakk), men det meste er vel ting en vet fra før eller klarer å tenke seg til selv. Virker som et underholdene forum, men ikkenoe jeg kommer til å bruke aktivt.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Det er mye vas på det forumet der, og alt for, alt for mange "sex og singelliv-jenter".

tore

Quote from: Stemning on February 09, 2013, 00:39:10 AM
Det er mye vas på det forumet der, og alt for, alt for mange "sex og singelliv-jenter".

Det er kanskje det, men det er mange interessante tråder da!

F.eks. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=175310  ;D

tore

Quote from: Femininist on February 07, 2013, 23:39:59 PMEn kan sikkert lære noe av å lese slike tråder (f.eks. ikke stirre og plystre på jentene, men gå heller bort å snakk), men det meste er vel ting en vet fra før eller klarer å tenke seg til selv.

Mye skumlere å gå bort å prate med de vet du  ;)

tore

Quote from: Potet on February 06, 2013, 19:12:24 PMSmil og kroppspråket til jena har også mye å si. Antageligvis også klesstil.

Noen som så nytt på nytt i dag? Jeg har aldri syntes at Hanne Sørvaag var det helt spesielle, fordi jeg bare hadde sett bilder av henne, men dæven for en fin framtoning hun hadde på TV. Hadde sjekka henne opp hvor som helst.

vinnersmilet

Kan man lære noe av å observere andre? Ja definitivt. Men tror læringspotensialet er minst som en anonym observatør på et fora. Derimot er det massivt læringspotensiale i å aktivt sosialisere med andre! Og det er faktisk et stort problem man må fikse først før man tror man er uattraktiv og ubrukelig at man rett og slett ikke sosialiserer med andre.