sjekke teori

Started by Jeagle, January 27, 2012, 00:47:49 AM

Previous topic - Next topic

Jeagle

noen som har noen bøker på sjekke teori. har av en eller annen grunn begynt og bli hekta på sjekke teori. klarer riktignok ikke og bruke dne på damer, men den hjelper meg i arbeidslivet.(det jeg hittil har lest) så er vel derfor jeg søker mer og.
å være eller ikke være

VB

#1
Vil vel mest anbefale Dale Carnegie sin "How to win friends and influence people", den vil hjelpe deg masse i alle deler av livet. For meg var den en kjempe oye aapner, den hjalp meg aa faa bedre forhold til familien, venner, kjaeresten, med nye folk (gutter og jenter) og paa jobben. Hvis du tar basisen fra den boka og legger til baller nok til aa prate med jenter + baller nok til aa forsoke aa eskalere saa kommer du langt.

Alle e-bokene til gode vibber er ogsaa gull, tror egentlig ikke du trenger saa veldig mye mer enn det til aa starte med. Selv om det er en mulighet for at en slik stil av sjekking ikke passer for deg (dvs. rolig, mye prating), kanskje du er mer hyper og liker aa grinde paa dansegulvet i stede. I saa fall se bort i fra det jeg foreslo over.

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Vincent

Double your dating, av David DeAngelo

En god bok som hovedsaklig hjelper deg med det psykiske / forstå jenter og hvordan de tenker!
"As you think, you shall become"

UDA

Quote from: Adriwen on January 27, 2012, 08:40:12 AM
Henrik Fexeus - Kunsten å sjekke
Henrik Fexeus - Kunsten å lese tanker


+1
Jeg synes også Fexeus mye bra å si :)
No brain, no pain - no pain, no gain

SpantaX

Conquer Your Campus er også en bra bok :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

ChristianL

Quote from: Jeagle on January 27, 2012, 00:47:49 AM
noen som har noen bøker på sjekke teori. har av en eller annen grunn begynt og bli hekta på sjekke teori. klarer riktignok ikke og bruke dne på damer, men den hjelper meg i arbeidslivet.(det jeg hittil har lest) så er vel derfor jeg søker mer og.

Anbefaler å dra ut mer for å teste det ut og rett og slett øve på jenter og. Må ikke bli helt Alfa-Tom eller ;).

Jeagle

nei sant nok det. men er ikke altid man kan gå ut og sjekke damer.
drar ut så ofte jeg får med meg noen,
å være eller ikke være

Chuck Baz

Quote from: VB on January 27, 2012, 07:00:45 AM
Vil vel mest anbefale Dale Carnegie sin "How to win friends and influence people", den vil hjelpe deg masse i alle deler av livet. For meg var den en kjempe oye aapner, den hjalp meg aa faa bedre forhold til familien, venner, kjaeresten, med nye folk (gutter og jenter) og paa jobben. Hvis du tar basisen fra den boka og legger til baller nok til aa prate med jenter + baller nok til aa forsoke aa eskalere saa kommer du langt.
Driver å leser den boken nå i natt og må si at den er fantastisk, snart halvveis og føler jeg har gjort SÅ mye feil både med venner/venninner, familie og de jeg kan tenke meg mer med. Virkelig en øyeåpner!

veroni2011

Har bestilt den selv fra amazon.. gleder meg til den kommer :)

Chuck Baz

Snart ferdig med den, den er veldig god, men første halvdelen var klart best synes jeg, 2.halvdel blir fort mer buisniess-relatert og at man ikke skal bli sint(noe jeg veldig sjeldent blir uansett.)

Stanley

#12
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

MVP

John Alexander - How to Become An Alphamale
Det er den boken jeg føler har vært best oppigjennom :)
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

Stanley

#14
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.