Hva går folk på ?

Started by goodman, August 18, 2015, 01:02:07 AM

Previous topic - Next topic

goodman

Viste ikke helt hva jeg skulle sette som tittel. Men hva går det mest ut her på ?

Mystery method? Natural game? noe annet?

Har personlig aldri gamet i praksis siden jeg kommer fra en liten bygg i Nord. Har lest MM og Models, hva annet anbefales?
Har nettopp flyttet til et by, så lurte på hva jeg starter med? Best og starte med og åpne sets på daygame, 100 set challange?

Takker for innspill, om noen her er keen på å pule damer i lag, så send gjerne en pm.

Mvh; goodman

Potet

Se på bloggen 0330.no eller les boken til Gode Vibber for å få få best mulig grunnlag. Kort fortalt handler det egentlig om å være mest mulig normal, eller sagt litt mindre vagt: Selvsikker uten å prøve for hardt. Mange typiske PUA-metoder virker veldig try-hard og virker veldig kunstig i norsk kultur. 

Det er veldig mye tullete teori på nettet, og det er egentlig best om man får det mest sentrale på plass og hopper ut i feltet fortest mulig. Fellen de aller fleste går i når de prøver å bli bedre med det motsatte kjønn er at de leser seg opp på for mye teori. Da blir man for mye i sitt eget hodet, og overanalyserer situasjonene for mye. Push deg ut av komfortsonen gradvis og så lenge du får jevnlig interaksjoner med jenter DU er tiltrukket av, blir du bedre. Det er mange gode tråder på forumet som hjelper nybegynnere. I Norge kommer man langt bare man gjør et forsøk og fokuserer på prosessen - ikke resultatet (altså at du fokuserer på at du skal snakke med så å så mange - IKKE hvor mange du kysser). Mange trenger egentlig bare å få den lille dytten og så går resten av seg selv. Lykke til :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

goodman

Ok. Etter en uke med og ha snakket med nye folk vær dag begynner dette å bli interessant, alt går mer flytende.
Men hva gjør man når Mr.Friendzone blir dødelig sjalu? situasjonen var sånn at jeg bestemte meg for og gå ut solo, for å ta noen pils og bli kjent med nye folk.
Kommer over en gjeng med Mr.friendzone, the whale, og prinsessen, ettersom nattetimene går utover kvelden, så får jeg tonen med prinsessen. Men her er også hvor det blir jævla kleint og rart. Mr.F som tydeligvis er døds forelsket i prinsessen men aldri har tørt og gjøre noen moves blir mer og mer sjalu. Jeg ble bare mer og mer forvirret. for tidlig på kvelden så spanderte denne hyggelige mannen runder på hele bordet. Og senere når prinsessen står og holder rundt meg, så skal han holde rundt henne, og det bare utviklet til mer kleinhet derfra til at han prøver og fysisk stå imellom, som til slutt endte med at jeg takket for meg og stakk hjem.
Så til slutt, hvordan takler man situasjoner hvor andre mannfolk gjort alt i sin makt for og "cock-blocke" deg?

Endre GV

#3
Dette leser du om i boka.

Kortversjonen er at han vant. Du tapte fordi du lot han "weirde" deg ut. Når folk er rare rundt deg taper du verdi i jentas øyne om du lar deg affektere av det. Det viser at du ikke er trygg på deg selv i sosiale situasjoner. Lat som ingenting, fortsett å vær hyggelig med ham, vær proaktiv, snu jenta vekk fra ham, eller gi ham et kompliment for ett eller annet som du genuint liker ved ham. Det setter dem ofte ut og du viser for ham og jenta at du ikke føler deg truet av ham. 

Dette ble rett og slett en battle og han vant fordi du gikk din vei.