TV-serier

Started by Stemning, December 13, 2011, 11:49:13 AM

Previous topic - Next topic

Femininist

Quote from: QueenB on May 22, 2012, 23:31:46 PM
the wire er den beste serien jeg noensinne har sett!
nå har jeg blitt avhengig av mad men :)

min guilty pleasure: pretty little liars. anbefales!

Tar sesong 2 seg opp igjen? Ble så mye kødd at jeg sluttet å se på det, men vurderer å ta det opp igjen...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Carebear

QuoteLost (hvis du ikke har sett den så bør du se hele, fantastisk manus, fantastisk skuespill utrolig spenning i hver episode)

Jeg elsker lost selv, men jeg pleier å anbefale andre å se første og siste sesong! ^^
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Dorian Gray

Jeg vet at vi alle er litt nerder, så jeg anbefaler Naruto og Death Note! Begge er anime (japansk tegneserie), men det er likevel veldig morsomt og spennende. I samme sjanger har jeg hørt at Fullmetal Alchemist er bra, men har ikke sett det enda.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Stemning

#33
Quote from: Claw on May 22, 2012, 15:11:35 PM
Quote from: Toshi on May 22, 2012, 14:59:19 PM
Quote"The girl has no honor."
:'( :o ::) :D ;D ;D ;D

Arya er favorittkarakteren min. Blir spennende å se hva som skjer til slutt. Har uheldigvis lest MANGE spoilere >_<

Personlig holder jeg med Lannisterne, så perfekt onde og fantastisk intrikat sammensatt de er. GO LANNISTERS! Hear me roar! Cersei<3

Roman

#34
Quote from: Gaffateip on December 13, 2011, 14:11:57 PM
Siden ingen har nevnt Suits, får jeg anbefale den! Og så er Archer gøy.

Herregud, 1+ på suits! CANT WAIT FOR THE 2ND SEASON!


Ellers vil jeg tilføye Blue Mountain State = Episk på dager hvor du trenger å lette på smilebåndet, eller om du har har nedsatt kognitiv funksjon, etter en fuktig kveld ;)
Ev. Noe hjerneløst som du kan se sammen med ei chick :)
Be like water my friend.

Claw

Quote from: Stemning on May 23, 2012, 04:51:10 AM
Quote from: Claw on May 22, 2012, 15:11:35 PM
Quote from: Toshi on May 22, 2012, 14:59:19 PM
Quote"The girl has no honor."
:'( :o ::) :D ;D ;D ;D

Arya er favorittkarakteren min. Blir spennende å se hva som skjer til slutt. Har uheldigvis lest MANGE spoilere >_<

Personlig holder jeg med Lannisterne, så perfekt onde og fantastisk intrikat sammensatt de er. GO LANNISTERS! Hear me roar! Cersei<3

Tyrion er genial. Og Tywin er sykt boss, digger han. Men Cercei er jo bare fæl! Og det lille monsteret hennes Joffrey.

Synes seriøst synd på Stark-gjengen. De eneste som er rettferdige, og de får så mye dritt. :(

Jeagle

2 broke girls er små gøy:D hun lille i den serien er nice:p så om dere vil se hva som er min type jegne sjekk den ut.
å være eller ikke være

QueenB

Quote from: Femininist on May 22, 2012, 23:41:55 PM
Quote from: QueenB on May 22, 2012, 23:31:46 PM
the wire er den beste serien jeg noensinne har sett!
nå har jeg blitt avhengig av mad men :)

min guilty pleasure: pretty little liars. anbefales!

Tar sesong 2 seg opp igjen? Ble så mye kødd at jeg sluttet å se på det, men vurderer å ta det opp igjen...

mener du PLL? ja, jeg syns ses 2 var mye mer spennende. mange flere avsløringer. Jacob er heitere enn noen gang!  ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stemning

Quote from: Claw on May 23, 2012, 11:44:02 AM
Quote from: Stemning on May 23, 2012, 04:51:10 AM
Personlig holder jeg med Lannisterne, så perfekt onde og fantastisk intrikat sammensatt de er. GO LANNISTERS! Hear me roar! Cersei<3

Tyrion er genial. Og Tywin er sykt boss, digger han. Men Cercei er jo bare fæl! Og det lille monsteret hennes Joffrey.

Synes seriøst synd på Stark-gjengen. De eneste som er rettferdige, og de får så mye dritt. :(

Det er fælheten som fenger! ;)

Starkene er en gjeng med hodeløse kyllinger, et under at det går så bra som det gjør med dem. Og hva er egentlig rettferdig? En ikke helt objektiv parameter. ;)
Det er jo opplagt at historien legger opp til at Starkene er heltene, men jeg heier på Jaime og Cersei. Og selvsagt resten av familien.

Claw

Quote from: Stemning on May 23, 2012, 15:27:09 PMDet er fælheten som fenger! ;)

Starkene er en gjeng med hodeløse kyllinger, et under at det går så bra som det gjør med dem. Og hva er egentlig rettferdig? En ikke helt objektiv parameter. ;)
Det er jo opplagt at historien legger opp til at Starkene er heltene, men jeg heier på Jaime og Cersei. Og selvsagt resten av familien.

Jepp de er totalt naive. Det jeg mente er at de er ærlige, de har ingen interesse for tronen, og vil egentlig bare ha tilbake barna og dra hjem til Winterfell. De driver ikke med dobbeltspill og manipulering, de oppfører seg relativt bra mot fanger, fangede spioner, sårede fiender osv. De er i utgangspunktet ikke interessert i å spille "the game of thrones" sammen med de andre kongene.

Men den fremgangsmåten viser seg jo å ikke være særlig lønnsom.

Stemning

Nei den er ikke det, så derfor har jeg lagt min elsk på den andre enden av bordet. ;)

Tingles

Mother of dragons <3 sattan! jeg er fortsatt ikke stødig på navnene i den serien, men jeg greier ikke holde med Lannisters kun pga. incest dritet til cersi og jamie og krapylet av en dritt de har fått til avkomm... selv om Tyrion er den feteste karakteren!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Stemning

Ikke noe fest, uten incest!




















:o

mortenoe

Pass på spoilers! Jeg har kun sett sesong en. Så langt er serien helt fantastisk.
Er du klein eller?

Potet

Du kan melde deg på til neste sesong! Da får du sosial trening og kommer til å få potensielt høyere verdi ved å bli c-kjendis  8)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!