Sjekkeskolen-boka er ferdig!

Started by Andreas GV, January 23, 2013, 21:14:03 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV


Jeagle

Nice.

Men vill ikke denne boka ødelegge gode jobber metoden som the game ødela for mystery Method?
å være eller ikke være

Potet

Quote from: Jeagle on January 24, 2013, 22:49:38 PM
Nice.

Men vill ikke denne boka ødelegge gode jobber metoden som the game ødela for mystery Method?
Den sammenligningen der er på grensen til blasfemi :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Andreas GV

Quote from: Jeagle on January 24, 2013, 22:49:38 PM
Nice.

Men vill ikke denne boka ødelegge gode jobber metoden som the game ødela for mystery Method?

Hvis du tenker på at metodene skal bli "kjent" blant jenter og at det derfor skal slutte å fungere, så er ikke det noe problem. Gode Vibber-metoden er veldig fleksibel og umulig å oppdage/avsløre.

"I dag kom jeg i prat med en kjempetrivelig og kjekk kar og avtalte å ta en kaffe sammen - han har sikkert lest Sjekkeskolen-boka!" :P

Dev

Hva med å legge ut en teaser sånn som innholdsfortegnelse eller noe? :D

Femininist

Quote from: Andreas GV on January 24, 2013, 23:08:19 PM
"I dag kom jeg i prat med en kjempetrivelig og kjekk kar og avtalte å ta en kaffe sammen - han har sikkert lest Sjekkeskolen-boka!" :P

Hater når DET skjer lissom... ::) ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

woop

Så ingen sjangs for e-bok for de som bor på andre siden av kloden, eventuelt internasjonal shipping? ::) Ser ut til at jeg må belage meg på å vente til jeg reiser hjem på slutten av året.

Andreas GV

Joda, internasjonal shipping går fint :)

Stanley

#23
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

danney

Quote from: Autowin on January 26, 2013, 10:40:18 AM
Quote from: woop on January 26, 2013, 06:18:40 AM
Så ingen sjangs for e-bok for de som bor på andre siden av kloden, eventuelt internasjonal shipping? ::) Ser ut til at jeg må belage meg på å vente til jeg reiser hjem på slutten av året.

Du skrev jo at sjekking i USA var annerledes i Norge, noe det så klart er, da USA er et mer sosialt land.
Uansett; Det står jo på bloggen at denne boken er tilpasset norske forhold, så hva slags nytte vil den da gi deg i USA?
Han skal jo mest sansynlig hjem en gang ;)

Potet

Selv om boka er spesialisert for norske forhold betyr ikke det at det ikke funker bra andre steder. Boka handler om å være normal, ha gode holdninger, og i tilegg ha den lille x-faktoren. Få steder det er lite effektivt. Faktisk vil jeg tro væremåten kan funke enda bedre i utlandet siden man i tilegg blir mer eksotisk når man kommer fra et annet land.

Dumt spørsmål, men kommer boka til å være pakket inn slik at andre ikke skjønner hva den inneholder? Bor sammen med mange andre og det er åpen postordning der jeg bor slik at alle ser hva som kommet inn av post. Latterlig at jeg skal føle meg flau for at andre skal vite at jeg har bestilt boka. Fuck you, hjernevaskende samfunn!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Andreas GV

Boken pakkes inn ja :) Står ikke tittel på utsiden.

Meauw

Spennende det Lars GV sa, jeg gleder meg også til at vi sammen kan kommentere hvordan teknikken i boka fungerer. Jeg er også keen på teaser m innholdsfortegnelse.

woop

#28
Quote from: Andreas GV on January 26, 2013, 07:14:07 AM
Joda, internasjonal shipping går fint :)

Sweet!  :D

Quote from: Autowin on January 26, 2013, 10:40:18 AM
Du skrev jo at sjekking i USA var annerledes i Norge, noe det så klart er, da USA er et mer sosialt land.
Uansett; Det står jo på bloggen at denne boken er tilpasset norske forhold, så hva slags nytte vil den da gi deg i USA?

Slik som Potet skrev er det visse fellesnevnere som er universale i de fleste steder i verden (tilgjengelighet, eskalering, selvsikkerhet, sosial verdi osv.). Bloggen har så absolutt hjulpet meg her i USA, så har troen på at boken vil gjør det samme :)

Jeagle

ser boka kommer ut den 8. februar. gleder meg
å være eller ikke være