Sjekkeskolen-boka er ferdig!

Started by Andreas GV, January 23, 2013, 21:14:03 PM

Previous topic - Next topic

Potet

De som har vært på bootcamp vil så klart også få tilgang, for de har uansett fått vite teorien (og betalt for den(. Tenkte at de som ikke har brukt penger på noen GV-produktene ikke bør få muligheten til å skaffe seg denne unike kunnskapen gratis.

For å bekrefte kjendisers profil på twitter er det vil slik at de må sende bilder av seg selv mens de gjør en spesiell unik aktivitet. Et forslag kan være at man for eksempel må være medlem av forumet, sende request på PM til Andreas hvor han ber deg om å skrive noe fra boka, f.eks. hva som står på fjerde linje på side 62. Ikke bullettproof metode, for det kan hende at personer som ikke har betalt for boka spør noen som har boka, men det er i alle fall høyere terskel for å klare å finne ut hva som står på spesifikke sider i boka. Som sagt, kun et forslag. Finnes sikkert bedre løsninger.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Andreas GV

Går fint å diskutere teorien i boka på det åpne forumet :)

Har designet boken sånn at den utfyller Bootcamp, ikke erstatter. Er en del ting vi går dypere inn på på bootcamp, og andre ting jeg går dypere inn på i boka.

Potet

Oki. Tenkte at du ikke ønsket at mesterparten av informasjonen og tipsene skulle komme gratis ut på forumet. Liker veldig godt boka foreløpig. Tar meg selv i at jeg nikker med hodet hele tiden :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Femininist

Mer info fra boka på det åpne forumet vil nok heller generere salg enn å erstatte det.Enkleste salgstrikset ever er jo å en forsmak så folk føler de går glipp av noe om de ikke kjøper produktet.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

bareAre

Har i grunn lest gjennom alt og selv om jeg har vært på bootcamp, så var det flere aha-opplevelser. Trolig fordi jeg bruker litt tid på å fordøye stoff jeg får muntlig og nå kunne tenke litt gjennom det. En av disse, var hvor enkelt det var forklart bl.a. knyttet til kroppsspråk. Kuttet ut de helt syke detaljene man ofte får i selvhjelpsbøker knyttet til kroppsspråk. Jeg tror boka har mest verdi for de som også har vært på bootcamp eller skal på det, men alle vil ha nytte av den.

Andreas GV

Quote from: bareAre on February 13, 2013, 03:55:27 AM
Har i grunn lest gjennom alt og selv om jeg har vært på bootcamp, så var det flere aha-opplevelser. Trolig fordi jeg bruker litt tid på å fordøye stoff jeg får muntlig og nå kunne tenke litt gjennom det. En av disse, var hvor enkelt det var forklart bl.a. knyttet til kroppsspråk. Kuttet ut de helt syke detaljene man ofte får i selvhjelpsbøker knyttet til kroppsspråk. Jeg tror boka har mest verdi for de som også har vært på bootcamp eller skal på det, men alle vil ha nytte av den.

:)

woop

#51
Gjett hva jeg fant i postkassen i dag ettermiddag !



Er ca. halveis gjennom boken, og som bareAra har nevnt så har det vært noen "aha" øyeblikk, spesiellt når jeg sammenligner modellene med folk jeg kjenner som er flinke med jenter. Sammenlignet med bloggen og podcastene er boken mer konkret og rett på, og modellene er meget simple å følge :)

Selveste

Til Andreas eller andre som har lest blogg + bok: Hvor mye materiale er det i boken som ikke er dekket av bloggen?  :)

Andreas GV

Bloggen toucher såvidt innpå prinsippene i GV-metoden, så du vil nok kjenne igjen noen av konseptene. Men boken er mye mer systematisk og praktisk anlagt. Vi har aldri publisert modellene våre, teknikkene eller fremgangsmåtene på bloggen.

Smooth

Er det konkrete tips for hva man burde gjøre, ala "jenter liker menn med selvtillit. Røde klær symboliserer selvtillit..." Eller blir det "jenter liker menn med selvtillit."?

Og forutsettes det at man har god selvtillit for å "kunne lese boka", eller er det teknikker for å få selvtillit der også?

Andreas GV

Quote from: Smooth on February 13, 2013, 23:53:34 PM
Er det konkrete tips for hva man burde gjøre, ala "jenter liker menn med selvtillit. Røde klær symboliserer selvtillit..." Eller blir det "jenter liker menn med selvtillit."?

Og forutsettes det at man har god selvtillit for å "kunne lese boka", eller er det teknikker for å få selvtillit der også?

Hehe. Det står ihvertfall ikke at du skal ha røde klær der. Ikke står at det at du trenger god selvtillit heller. Men det står litt om selvbilde og sunne innstillinger;)

Selvtillit er noe du får automatisk av mestring over tid. Og det er ikke en forutsetning, men forhåpentligvis et resultat av å lese boka. Dersom du benytter deg av det som står der, vel å merke.

Selveste

Herlig, da er det bare å bestille da

tore

Fikk boka i dag  :)

Ikke bestilte jeg med det raskeste leveringsalternativet heller.

Lars GV

Quote from: tore on February 14, 2013, 17:36:39 PM
Fikk boka i dag  :)

Ikke bestilte jeg med det raskeste leveringsalternativet heller.

Det tok en uke da?

PS: Karmapoeng til woop fra meg fordi han har Mac. :D
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Ole GV

Fikk den også idag, og bestilte den for under en uke siden. Tok den "nest beste" leveringen, og den skulle egentlig vært hos meg 28.Februar.

Great. Bare å starte:)
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]