Sjekkeskolen-boka er ferdig!

Started by Andreas GV, January 23, 2013, 21:14:03 PM

Previous topic - Next topic

FatBoy

Quote from: Kaizer on February 14, 2013, 19:14:58 PM
Husk 20-80 regelen da  ;)

1 time med lesing = 4 timer ute i felt

HÆ?? ER DET IKKE OMVENDT????

:-D ;)

woop

Da har jeg plukket opp et sett med markeringstusjer på Wallmart for 2$, så nå er planen å lese boken for andre gang, samtidig som jeg markerer og noterer. Har også fått testet ut noen av prinsippene, noe som faktisk har funket, merket bedre respons og mer åpenhet fra jentenes side. Det er selvsagt forsatt mye annet i boken som det gjenstår å få prøvd ut :) Creds til Andreas for et effektiv, men skremmende simpelt system !

Quote from: Lars GV on February 14, 2013, 18:13:33 PM
PS: Karmapoeng til woop fra meg fordi han har Mac. :D

;)

Smooth

Vet ikke om noen har sagt det, men hvor mange sider er boka?

Potet

Quote from: Smooth on February 15, 2013, 11:42:09 AM
Vet ikke om noen har sagt det, men hvor mange sider er boka?
113 sider, så pløyer gjennom den temmelig fort. Kvalitet foran kvantitet ;) Den bør dog leses flere ganger slik at det sitter skikkelig!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Chuck Baz

Quote from: Kaizer on February 14, 2013, 19:14:58 PM
Husk 20-80 regelen da  ;)

1 time med lesing = 4 timer ute i felt
Er en racer på å lese så blir nok 4 timer i felt da  :-\
Regner med at jeg kommer til å lese den et par ganger og praktisere i felt når det blir litt varmere ute..

dagligvare

Quote from: Kaizer on February 14, 2013, 19:14:58 PM
Husk 20-80 regelen da  ;)

1 time med lesing = 4 timer ute i felt

Eeeh, her har du nok snudd det helt på hodet... Men kanskje denne boken er annerledes da, det kan jo hende  ;)

tore

Quote from: Lars GV on February 14, 2013, 18:13:33 PM
Quote from: tore on February 14, 2013, 17:36:39 PM
Fikk boka i dag  :)

Ikke bestilte jeg med det raskeste leveringsalternativet heller.

Det tok en uke da?

PS: Karmapoeng til woop fra meg fordi han har Mac. :D

Jepp!

tore

Digga det kapitelet om Lov! (Sosiale og personlige forventninger)  :D

Lars GV

Quote from: tore on February 15, 2013, 18:15:32 PM
Digga det kapitelet om Lov! (Sosiale og personlige forventninger)  :D

Lyst og Lov-modellen er episk :) Husker jeg lærte den på bootcamp selv for mange år siden. Nå er den bedre enn noen gang.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Potet

Da jeg leste boka var jeg overasket over at det å gå inn i intimsonen hennes skulle gjøres så tidlig i eskaleringen. Tenkte at det kan ha vært en potensiell blemme jeg har gått på mange ganger. Prøvde meg litt ut på å gå mer inn i intimsonen på jenter i dag og det funket veldig bra. Fikk veldig seksuell stemning med alle jeg gjorde det med, og viktigst av alt var det ingen som hadde noe imot at jeg trengte inn i intimsonen deres så tidlig. Så klart vil noen jenter bli støtet av det, men så lenge man kalibrer vil det forhåpentligvis gå bra og det virker som man vinner mer på det enn man kan tape. Veldig spent på fortsettelsen! :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

tore

Quote from: Lars GV on February 15, 2013, 22:44:10 PM
Quote from: tore on February 15, 2013, 18:15:32 PM
Digga det kapitelet om Lov! (Sosiale og personlige forventninger)  :D

Lyst og Lov-modellen er episk :) Husker jeg lærte den på bootcamp selv for mange år siden. Nå er den bedre enn noen gang.

Selv om sidene flyr unna, kjenner jeg at jeg må lese den flere ganger for å få maks utbytte av boka.

Gladstone

Det var raskt levert. Bestilte boka og valgte lengste leveringstid i mars, men fikk boka idag :)
Gleder meg til å repetere og praktisere mer.

Meauw

.. Og godevinger står fortsatt uten noen bok.
Ber hver kveld til postgudene om å sende meg en gave fra høyere makter.
Min bønn forbli uhørt.

phalle

Venter fortsatt spent, og håper den plutselig er en måned for tidlig ute... Men savner virkelig sporingsinfo fra amazon altså!