Fyllaangst - sms

Started by Avocadojenta, August 12, 2014, 03:16:30 AM

Previous topic - Next topic

Avocadojenta

slett

Bleu

jeg ville overhode ikke ha tenkt.. men siden du vil tenke.. hvorfor skriver du kleine kjærlighetserklæringer til randoms i fylla? Og enda viktigere hvorfor har du ikke nr mitt?

Love

Ganske mange som har gjort noe liknende, så ikke skam deg:D
Men lurt å enten ha ny kode på tlf, slette nr til vedkommende for kvelden, eller drikke mindre (om du vet du er i faresonen/emosjonell når du skal på byn;)

hyside

Haha, gud som jeg kjenner meg igjen ;D Når jeg smurte meg som mest med tålmodighet når fyren drev å vinglet frem og tilbake, så måtte jeg bare slette nummeret for kvelden hvis jeg skulle ut. Var liksom om å gjøre å ikke skremme han ytterligere da :o
Skrev veldig kleine ting som at jeg hadde lyst på han, skulle gjerne vært i senga hans, at han skulle vært her, savner...og blablabla. Neste dag: hvor er det store sorte hullet når man trenger det... spesielt når han ikke svarer før laaangt på dag neste dag og med typ en kort setning. Kleeeint ::)

Avocadojenta

Quote from: hyside on August 12, 2014, 22:42:28 PM
Haha, gud som jeg kjenner meg igjen ;D Når jeg smurte meg som mest med tålmodighet når fyren drev å vinglet frem og tilbake, så måtte jeg bare slette nummeret for kvelden hvis jeg skulle ut. Var liksom om å gjøre å ikke skremme han ytterligere da :o
Skrev veldig kleine ting som at jeg hadde lyst på han, skulle gjerne vært i senga hans, at han skulle vært her, savner...og blablabla. Neste dag: hvor er det store sorte hullet når man trenger det... spesielt når han ikke svarer før laaangt på dag neste dag og med typ en kort setning. Kleeeint ::)
Hahaha, eksakt! Fortsatte dere å date, eller droppa? :p

hyside

Han droppa. Kanke skjønne det 8)

Anders GV

Neste gang, ta å heller send:
Ute?

Sier omtrent det samme uten å skremme bort ;)

hyside

Quote from: Anders GV on August 13, 2014, 18:42:34 PM
Neste gang, ta å heller send:
Ute?

Sier omtrent det samme uten å skremme bort ;)

God idè! Må bare prøve å huske kun det ene ordet med 50 i promille. T.o.m. lettere å få knotet ned  8)

Love

Quote from: Anders GV on August 13, 2014, 18:42:34 PM
Neste gang, ta å heller send:
Ute?

Sier omtrent det samme uten å skremme bort ;)

Sier du at menn responderer på enkle ord...? Som "ute?", "øl?", "sex?"
;D

Vandreren

Jenter reagerer vel så å si helt likt hvis du sender den meldingen der, Den kommuniserer alt du trenger å kommunisere :) er ikke noe vits å smøre smør på flesk.

Love

så lenge dere ikke har hatt sex, og han er tiltrukket av deg...så spiller det ikke så stor rolle:D

Ananas

Hehe, morro at han svarte deg tilbake da! Regn det som en win ;) Dersom du hadde skremt han vekk, hadde han ikke svart deg igjen. Tro. Meg. Snakker av erfaring.

Når han er tilbake igjen, så må du obviously leke enda mer uoppnåelig enn du måtte ha dersom du ikke hadde sendt den meldingen, fordi nå 'vet' han i hodet sitt at han får deg lett.

Morsom melding, humrer her jeg sitter og skriver ;D

Avocadojenta

#12
Quote from: Ananas on August 15, 2014, 22:57:52 PM
Hehe, morro at han svarte deg tilbake da! Regn det som en win ;) Dersom du hadde skremt han vekk, hadde han ikke svart deg igjen. Tro. Meg. Snakker av erfaring.

Når han er tilbake igjen, så må du obviously leke enda mer uoppnåelig enn du måtte ha dersom du ikke hadde sendt den meldingen, fordi nå 'vet' han i hodet sitt at han får deg lett.

Morsom melding, humrer her jeg sitter og skriver ;D
Jeg har aldri likt å spille spill eller hard2get, skjønner ikke helt vitsen... orker ikke katt og mus leken, men hvis du sier det så? Vil du utdype?

Jeg har gitt tydelig uttrykk for at jeg er keen på han fra første stund, og heldigvis har han ikke blitt skremt enda. :D Haha!
Når du skriver at du "snakker av erfaring" var det du som mottok fyllemeldinger av en jente? Hvis ja, hvorfor svarte du ikke? Ble du skremt? Nysgjerrig :)

Fikk forresten plutselig et par meldinger av han hvor han blant annet sa at han synes meldingene var søte. DET er i hvert fall et godt tegn..?

Stylish

#13
Tanken er at det skal være en balansegang mellom hvor mye interesse du og han viser. Hvis du viser veldig mye interesse tidlig i forholdet og han viser veldig lite tilbake, må du "tilpasse" deg og vise litt mindre interesse tilbake. Det er ikke snakk om å leke "hard to get" eller "mrs. cool", men menn som har mange valgmulligheter blir fort skremt hvis jentene er for interessert for tidlig. Hvis du hadde skrevet til meg tidlig i datingfasen at "jeg var den eneste gutten du ville ha", ville jeg nok trukket meg litt tilbake.

Det at han skriver at meldingene var søte er absolutt et godt tegn :)

Masse lykke til! Håper det går slik du ønsker   :-*

dagligvare

Quote from: Avocadojenta on August 12, 2014, 03:16:30 AM
Klarte å sende kjærlighetserklæringer til en fyr jeg bare har møtt 2 ganger.
Om at jeg klarte ikke slutte å tenke på han, han var den eneste jeg vil ha... Klarte også å si at jeg hadde gutter å velge mellom. (HVA FEN SA JEG DET FOR??!) "Får deg ikke ut av harddisken min, vil glemme deg... jeg kommer til å vente på deg til dagen du kommer hjem, gidder ikke være med andre gutter" MED skrivefeil. :/

Han svarte tilbake at han ville se meg igjen når han var hjemme igjen osv...

Tror dere jeg har skremt bort fyren? Skammer meg. Hva ville dere tnekt om dere fikk fyllamelding med kleine kjærlighetserklæring fra en jente? Hvordan hadde dere reagert?

Dere jenter har en tendens til å tro at vi gutter tenker på samme måte som jenter. Hadde du vært gutt gjort og han jente hadde det selvsagt vært kroken på døra med en gang, men slik er det ikke når saken er motsatt.

De aller fleste gutter er sultefora på at jenter tar initiativ og viser interesse. Som regel må gutta gjøre absolutt hele jobben, så det er bare positivt og sjarmerende at ei jente faktisk tør å by på seg sjøl selv om det er i fylla.

Du har ingenting å bekymre deg for, tvert i mot.