Gi han en gave?

Started by Avocadojenta, September 02, 2014, 18:36:26 PM

Previous topic - Next topic

Avocadojenta

slett

vannpistol

Jeg er jo ikke gutt men jeg svarer alikevel :) Jeg føler det kommer veldig an på gaven.
Er det en gave som har noe med hvordan dere feks.møttes, noe internt eller morsomt som kun dere to skjønner noe av så er det jo koselig med en gave.
Men om du tenker en gave som ikke gir så mye mening å få, rett og slett fordi dere ikke kjenner hverandre så intimt evt. ville jeg ventet :)

Jungeldyret

Første jeg tenker er ordet desperat.. Skal du gi noe så gi noe som ikke koster for mye, men ser ikke poenget med å gi noe i det hele tatt om det ikke er noen spesiell anledning - som bursdag.

Men dette er mine tanker, du får pluss i boken for tanken selv om jeg tviler på at det vil gjøre ting noe bedre om ikke dårligere. :)

Et spørsmål du gjerne kan besvare er: Hvorfor gi han noe uten å skrive avsender?


vannpistol

Anonymt så er det for mye. Du kan jo heller foreslå etterhvert at dere kan dra på kamp sammen?

SOTN

Kan jo være hyggelig å få en liten oppmerksomhet fra en man har interesse for. Men, når det er sagt kommer det jo an på hva du tenker å gi bort og hvor gode venner dere er.

Var jeg deg ville jeg ikke gitt bort noe av stor materialistisk verdi - altså, ikke bruk for mye penger på en gave. Er det derimot noe du har liggende eller du kan skaffe som du vet han vil sette pris på går det jo an å gi det bort. Blir gaven dyr, blir det fort litt rar stemning.

Fredrik

Quote from: Avocadojenta on September 02, 2014, 21:06:19 PM
En billett til favorittlaget hans? (Fotball)

Kjøp to billetter og inviter deg selv  8)

Hvilket lag heier han på?

Anders GV

Hvordan gikk vi fra et par øretelefoner til hotellweekend og fotballkamp?
...Dette går helt feil vei.

Kjøper du for fin gave til han er det sjanse for at du skremmer han bort.
Han kommer ikke til å like deg noe mer om du bruker masse penger på han.
Snakker av erfaring.

Avocadojenta

HAAHAHA, du har helt rett. Hva i helv... tenker jeg med?! Virker skikkelig desp, haha...

solstråla

Lurer akkurat på det samme selv avocado derfor henger jeg meg på. hva kan man da gi som ikke vil skremme han bort? han er glad i vin, noe som forsovet er litt kjedelig å gi. Vurderte noe stand up billetter, men dette
er da litt mye penger når jeg tenker på hans investering i meg at det blir for mye.
Hva syntes dere om den sexy undertøy gave :p? Slår ikke den alltid ann..

Anders GV

Quote from: solstråla on September 03, 2014, 09:32:07 AM
Lurer akkurat på det samme selv avocado derfor henger jeg meg på. hva kan man da gi som ikke vil skremme han bort? han er glad i vin, noe som forsovet er litt kjedelig å gi. Vurderte noe stand up billetter, men dette
er da litt mye penger når jeg tenker på hans investering i meg at det blir for mye.
Hva med å vente med å gi gave til han har gitt deg en først?
Så vet du hvilket nivå du skal legge deg på.

Quote from: solstråla on September 03, 2014, 09:32:07 AM
Hva syntes dere om den sexy undertøy gave :p? Slår ikke den alltid ann..
At han får sexy undertøy av deg?

Fredrik

Quote from: Avocadojenta on September 03, 2014, 00:13:50 AM
Quote from: Fredrik on September 03, 2014, 00:05:01 AM
Quote from: Avocadojenta on September 02, 2014, 21:06:19 PM
En billett til favorittlaget hans? (Fotball)

Kjøp to billetter og inviter deg selv  8)

Hvilket lag heier han på?
Ja, jeg kan jo kjøpe to billetter + hotell, men er det han som skal betale for fly da? Virker litt rart, eller hvordan gjør jeg egentlig dette?

Enig med Anders.

Trodde det dreide seg om det lokale klubblaget ::)

Hvis det er snakk om engelsk fotball (nesten alltid), så blir det fort tusen millioner på en tur:(

solstråla

Anders: Ja, det er vel mer riktig hvis jeg tenker meg om. Vil ikke skremme han bort igjen :p Siden jeg er lengre i dating fasen enn avocado, ikke gi han undertøy men jenta utført i noe sexy undertøy da:p du skjønner nok tegninga. Det er muligens sånn man gjør når man er kjærester. Ønsker at han skal investere mer i meg, en gave hjelper vel ikke akkurat på det.

solstråla

Han har bursdag da :p ikke bare en gave..he he

solstråla

Quote from: Avocadojenta on September 03, 2014, 13:01:25 PM
Du kjenner kanskje til historien min med denne gutten - så kanskje det egentlig for tidlig å gi gave til han? Vil ikke at det skal virke helt overkill liksom. Jeg vet heller ikke hvor jeg har han... Bestemt deg for hva du skal gi din?

Tror jeg bare skal droppe hele greia, selvom jeg har veldig lyst. Kan kanskje gi noe neste sommer i stedet hvis vi møtes igjen. Da har vi kjent hverandre litt over ett år. Haha

Vet heller ikke hvor vi har hverandre.  Tror en heller bør vente med å gi noe før han gir først ;) begge vet bursdagene til hverandre. Jeg har bare noen dager etter han. Jeg velger å droppe gi han noe, når jeg tenker på hans investerings nivå foreløbig.

Anders GV

Quote from: solstråla on September 03, 2014, 12:20:52 PM
ikke gi han undertøy men jenta utført i noe sexy undertøy da:p
Burde ikke jenta alltid bruke sexy undertøy når hun er med han?