Gi han en gave?

Started by Avocadojenta, September 02, 2014, 18:36:26 PM

Previous topic - Next topic

Fredrik


solstråla

Quote from: Anders GV on September 03, 2014, 14:30:44 PM
Quote from: solstråla on September 03, 2014, 12:20:52 PM
ikke gi han undertøy men jenta utført i noe sexy undertøy da:p
Burde ikke jenta alltid bruke sexy undertøy når hun er med han?
Ha ha jojo det må vi :p da tenker jeg mer i de baner hvor vi jenter da eks bruker sånn korsett o.l gjør oss ekstra fine..

Love

En flaske vin er passe nivå 8)

hyside

Jeg gikk i den klemma der selv!! Vi dro på storbyweekend sammen etter et par mnd.dating. Noen dager før vi dro hadde han bursdag. Da ville jeg overraske han med SPA på turen vår. Så på bursdagen hans overrasket jeg med gavekort på spabehandling for to i kjæresterom. ALLE varsellampene hans tok av, og turen ble nok ikke den samme som den kunne ha blitt  ??? Når vi kom hjem, så hørte jeg ikke så mye mer til han.

Så konklusjonen er; enda vi var på datern, skulle på tur, så blir sånn gave, sånn kjærestegave rett og slett, spikern i kista.
Mannfolk.

Vandreren

#19
Personlig skjønner jeg ikke helt hva dere prøver å oppnå ved å gi fyren dere dater dyre gaver? Det er da virkelig ikke det som har noe å si for om vi gutter liker dere eller ikke...

Grunnen til at det kan bli creepy er fordi dere ved å spandere reiser, spa osv kommuniserer at dere vil slå dere ned med fyren på en måte som kommer veldig brått på. Særlig hvis dere ikke har snakket noe om det på forhånd. Hvis dere ønsker noe mer enn "casual sex" så hver å snill å si det fra starten av og ikke si dere enig i noe dere egentlig ikke er enig i. Dere behøver ikke å si "jeg vil at vi skal være sammen" men gi i det minste en headsup om at dere er klare for et permanent forhold istedet for å gradvis snike det inn i form av å gi gaver og ta drama konfrontasjoner. Dersom dere sier dere er ute etter forhold så vil fyren huske det. Og hvis han da fortsetter å treffe deg så blir det ikke så sjokkerende når du tar det opp igjen. Det blir meget sjokkerende hvis man ut av det blå plutselig bruker tusenvis av kroner på en gave.  Vær klare på hva dere er ute etter fra starten av datingen så slipper dere å være så usikre på hverandre når en av dere utvikler følelser for den andre.


Vi er ikke så elendige til å kommunisere som dere tror. Men mixed signals.. det sliter vi med også.

Vandreren


Når noen sier seg enig i noe de ikke egentlig er enige i, så blir det miksede signaler med engang personens egentlige intensjon kommer frem. Som f.eks Når man blir enig om at man møtes helt casual og har sagt seg enig at man møtes f.eks kun for å ha sex men ikke noe mer. Så blir det veldig rart når en av partene plutselig snur 180 grader og begynner å tenke fast forhold likevel.

Jeg vet man ikke kan styre følelsene sine og at jevnlig sex ofte fører til at det utvikles følelser utover casual sex. Men da tenker iallefall jeg at det er viktig å ta opp dette med partneren din istedet for å begynne å hinte i form av f.eks gaver.

Kort forklart, for å unngå å skremme bort noen er det lurt at man har en dialog gående så begge parter vet hva den andre parten føler og har lyst til. Da vil man i det minste spare mye tid ved å luke ut de som har helt andre intensjoner enn det du har.

Mye av usikkerheten i starten av seksuelle forhold kommer av at man ikke er helt sikker på den andre partens intensjoner. Så i mine øyne så er det iallefall viktig med dialog så man slipper misforståelser :)

Vandreren

Nei det er så klart ikke umulig men slik jeg ville tenkt i en slik situasjon (har selv vært i avstands forhold før jeg kom borti GV).
Er at det er at det er veldig mye tilfeldigheter inni bildet for at det skal gå, og hvis han er en bra fyr så er det sikkert flere Jenter som er interessert også som bor mye nærmere.

Men uansett, hvorfor vil du egentlig vente så lenge på noen som bor et helt annet sted i landet? Er det ikke bedre for deg om du fortsetter å treffe andre menn der du bor? Jeg skal love deg at det er bra fyrer overalt, det er ikke noe det er mangel på her i landet så jeg ser liksom ikke grunnen til at en jente skal vente i flere år på en av dem.

Da får du også muligheten til å få litt erfaring med dating settingen og hvis dere begge er single når han kommer tilbake så har du et mye bedre utgangspunkt også :)

Det er iallefall mitt tips, Kom deg ut og treff flere menn.. det gjør kanskje vondt å "gi slipp" på han akkurat nå, men jeg tror det er enda vondere å vente i 2-3 år til han kommer tilbake å finne ut at det ikke fungerer likevel.

Avocadojenta

Han kommer til å flytte hjem etter endt studie, så tviler på at han gidder å innlede et forhold der borte - men vet jo aldri. Mest sannsynlig ikke, kjenner jeg han rett.

Ja, har prøvd å treffe andre gutter. Gøy, men har han andre i bakhodet hele tiden... blir sikkert bedre med tiden. :)

hyside

shit, var det lurt? Hva svarte han?

hyside

Quote from: hyside on September 07, 2014, 17:11:57 PM
shit, var det lurt? Hva svarte han?

Så den nye tråden din nå ;)