Hva betyr en plutselig sms?

Started by Avocadojenta, November 07, 2014, 13:07:10 PM

Previous topic - Next topic

Avocadojenta

slett

Love


Jungeldyret

Har gjort dette noen ganger, noen ganger er det fordi jeg kjeder meg. Andre ganger fordi jeg er interessert igjen.

solstråla

Quote from: Avocadojenta on November 07, 2014, 13:07:10 PM
Hei. Jeg fikk en helt utventet sms fra en fyr jeg har vært litt av og på med... etter at jeg langet ut om mine følelser, har jeg sluttet å kontakte han. Tipper han ble litt lei av maset mitt, selvom han aldri avviste meg, men var veldig høflig. Noen kjenner kanskje til historien

Så etter mange uker, får jeg en melding av han hvor han spør hvordan det står til med meg. Hvordan skal jeg tolke det? Er så typisk, for jeg klarte så vidt å glemme han og gå videre med livet mitt, så dukker han plutselig opp. Forventet fullstendig stillhet for å være helt ærlig, mtp hvordan type han er

Vet ikke hvordan jeg skal tolke det - fikk han en tenkepause, savner meg, tenker på meg? Har ikkef ått svart han enda... vet ikke hva jeg skal svare heller.

Muligens han ønsker kontakt igjen, men sim jungeldyret kan være han kjeder seg. Mine opplevelser har jeg måttet tekstet litt mer for å finne ut av det.