Følelser

Started by HanHeite, November 10, 2011, 01:15:35 AM

Previous topic - Next topic

HanHeite

Er en jente jeg er mega keen på, vi har en del historie, hvor vi nesten ble sammen, men det skjedde liksom aldri. Etter et par måneder hvor hun har hatt et annet forhold som ikke gikk så bra, fikk vi litt kontakt igjen, det bygde seg opp, og like før det gikk som jeg ville, punkterte det. Hun sa at " det ikke var så lenge siden hun slo opp med x¨n, og at hun likte meg godt, men ikke hadde noe følelser for meg, og at hun håpte vi forsatt kunne være venner"...

Så det jeg enkelt å greit trenger hjelp til, er å få henne til å få følelser for meg, om noen har noen tips på dette hadde det vært supert:)

Stemning

Auu.. Det er i de fleste tilfeller umulig å putte følelser inn i damer du kjenner godt og har den historien med.. Hun vet hvor hun har deg.

Hvis du absolutt skal forsøke, så er det aldri negativt å bedre hennes bilde av deg, gjøre ting som kan endre hennes syn på deg. Stir it up a little, være mer attraktiv for henne ved å få høyere verdi og alt det der.

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

VB

Hmm, som andre sier er andre jenter alltid en losning. Men hvis du absolutt vil ha denne jenta kan det vaere mulig aa prove aa endre hennes syn paa deg. Juggler har noe interessant materiale paa dette hvor han snakker om at du burde vise henne andre sider av deg selv i andre settinger.

Kle deg forskjellig, oppfor deg mer flortete og gjor nye ting med henne som dere ikke har gjort sammen for. Jeg har selv aldri provd dette, saa aner ikke hvordan det funker. Men du kan jo alltids prove :)

Her er en video hvor han forklarer det (vet ikke om dette gaar under reklame, i saa fall faar admin fjerne den):
http://www.viddler.com/explore/CharmingRogue/videos/8/

Femininist

Mye gode tips, det er likevel viktig å huske at store personlighetsforandringer, enten på utseende, oppførsel etc kan gi både positive og negative utslag.

Om hun ikke får følelser for deg, vil du da være venn med henne, eller er det ikke så farlig?
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

HanHeite

Tror neppe jeg klarer å kun være "kompis" med jenta.

Møtte henne nå i helgen, etter at jeg møtte en venninne av henne som sa hun hadde sett etter meg hele kvelden for hun ville prate med meg. Fikk pratet en del med henne, men husker ikke helt hva... Var stor-ut, og mye alkohol i bilde...

Men utifra det jeg husker angret hun litt på det hun hadde sagt, men når hun ble edru igjen, virket det som hun egentlig ikke bryr seg så mye, men igjen så er jenta ganske sjenert og har problem med å vise følelser når det gjelder det meste.

VB

Hores ut som en situasjon hvor det beste du kan gjore er bare aa glemme henne og finne deg noen andre i stede.