en uventa hendelse! forvirra sjel

Started by spicaaa, November 23, 2011, 22:25:26 PM

Previous topic - Next topic

spicaaa

Jeg var på konsert i går og møtte en kompis av meg, forventa ikke noe mer enn en klem og hvordan går det, men kvelden skulle vise deg å bli litt annerledes.

Jeg ble kjent med han på nett for to år siden og har bare møtt han en gang før. Vi var litt på flørtern over nett og sånt, men så ble jeg interessert i en kompis av han, så greia vår dabba av og ble mer en vennskapelig greie.
Vi har holdt god kontakt de siste to åra, og i går møtte jeg han altså igjen. Begge var berusa, men alt under kontroll!
Trodde vi bare kom til å snakke litt også skilles igjen, men det ble ikke tilfelle. Jeg digga og dansa til konserten med han hele kvelden og vi holdt i hendene til hverandre omtrent hele tiden. Jeg stod foran han med han bak meg, og plutselig begynte han å berøre meg litt. Visste ikke helt om jeg ville det eller ikke, men lot han gjøre det. Stemninga var så bra så det gjorde liksom ikke noe. Men ikke nok med det, han kyssa meg i hode, og på halsen flere ganger, klemte meg hardt men godt og må si jeg mildt sagt ble litt overraska. Men jeg likte det, og gjorde det samme tilbake. Også, under den ene sangen skjedde det. Klarer ikke huske hvem som tok initiativet, men vil si det var delvis begge. Vi klina. Kort, men godt, og jeg ble litt i sjokk. Høres kanskje rart ut hvorfor det sjokkerer meg, men greia er at han har dame, vi har ikke hatt sånn altfor mye kontakt etter han fikk det, og så når vi plutselig møtes igjen nå så skjer det der! Resten av kvelden hang vi mye sammen, sammen med noen andre og alt var fint og flott. Så jeg lurer bare på... hvorfor i huleste ble han med på det? og hva i alle dager mente han med det?
Han har jo dame, så det er jo ikke noe følelser der! Har tenkt at kanskje det bare var et typ vennekyss? Et tegn på at det var koselig å se meg igjen? Jeg har ikke peiling! Vet jeg burde la være å spekulere rundt det, men.. er ikke så lett. Jeg er nok blitt betatt av han igjen. (noe jeg ikke vil, så skal jobbe med den saken!) Bare skjønner ikke hvorfor han gjorde det når han har dame liksom.
Jeg burde kanskje latt være, siden han er opptatt, men jeg vet ikke, jeg likte han jo før og nå som sjansen var der så tenkte jeg bare hvorfor ikke.. Men angrer ikke på det heller! Gjorde heller kvelden bedre for min del.

Hva tenker dere om saken?

--WTF?--

Klassisk historie, mange som har opplevd det der i en eller annen form. Hvorfor han gjorde det er det ikke sikkert han vet selv en gang, bruk ihvertfall ikke tid på å spekulere på det.

QuoteJeg burde kanskje latt være, siden han er opptatt, men jeg vet ikke, jeg likte han jo før og nå som sjansen var der så tenkte jeg bare hvorfor ikke.. Men angrer ikke på det heller! Gjorde heller kvelden bedre for min del.

Helt enig med deg, det er ikke du som har begått noe tillitsbrudd. Han må ta ansvar for sitt eget liv.

(Se forresten http://3.bp.blogspot.com/_eBu3LzghZ9I/TNsinBStIVI/AAAAAAAABBM/FdpNikB3zDc/s1600/nonmonogamy.gif)
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.