Når gutter som er flink med damer faller for deg..

Started by Eksotisk, November 29, 2012, 21:37:00 PM

Previous topic - Next topic

Eksotisk

Er det sånn at hver gang en fyr som er flink med damer slår seg ned med en, så har han allerede bestemt seg for å finne noe seriøst? eller er det også mulig at han faller for en jente som får han til å forandre sin game totalt? (uten at han selv hadde planer om det)

For dere som har sett Californication: jeg lurer fortsatt på om det var noe med Karen som fikk Hank Moody til å falle hardt eller at de møttes da Hank hadde bestemt seg for å få forhold...
Et annen eksempel er da Barney i How I met your mother fikk følelser for en dame fordi hun var den eneste som ikke falt for hans triks.

Jeg må innrømme at det er litt trist hvis det bare handler om riktig timing :P tror mange damer vil realisere drømmen som er å få en rundbrenner til å falle for henne og dermed forandre seg helt..

VB

Personlig tror jeg dette handler mest om timing, men det blir spekulasjon fra min side siden jeg aldri var en skikkelig rundbrenner.

Men gutter som ikke er klare til å slå seg ned vil normalt sett ikke slå seg ned, ihvertfall ikke over lengre tid. Kanskje de roer seg et par måneder, men etter det så blir det fort tilbake til gamle vaner (snakker fra erfaring her).

Men hvem vet, folk er forskjellige, så det er fullt mulig at noen jenter klarer å få en rundbrenner til å slå seg ned selv om ikke timingen er kjempe bra.

Andreas GV

Det er nok en kombinasjon. Vi snakker en del om det på jentekurset, at grad av modenhet har en del å si for om mannen i det hele tatt er åpen for å slå seg ned.

Når det er sagt er regnestykket egentlig ganske enkelt:

Hvis han trives bedre i forholdet enn han gjør utenfor så vil han ønske å være i det.

--WTF?--

Quote from: Andreas GV on November 30, 2012, 04:40:27 AM
Det er nok en kombinasjon. Vi snakker en del om det på jentekurset, at grad av modenhet har en del å si for om mannen i det hele tatt er åpen for å slå seg ned.

Bare av nysgjerrighet: går dere inn på problemstillingene rundt "the relationship escalator"? Det å frigjøre seg fra de sosiale normene har også med modenhet å gjøre, men mange av sjekkerådene man kan finne rundtomkring handler jo bare om å tilpasse seg normen, ikke å ta et eget standpunkt.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

tore

Quote from: Eksotisk on November 29, 2012, 21:37:00 PM
Jeg må innrømme at det er litt trist hvis det bare handler om riktig timing :P tror mange damer vil realisere drømmen som er å få en rundbrenner til å falle for henne og dermed forandre seg helt..

Er det å være flink med damer synonymt med å være rundbrenner?