Nok en gang litt sjekking av jenter i butikk.

Started by fri90, September 11, 2013, 14:45:53 PM

Previous topic - Next topic

fri90

Hadde nettopp vært på H&M å kjøpt en mørkeblå blezer til basisgarderoben min da jeg tenkte å stikke innom J&J for å se om de hadde noen kule tilbehør. Jeg blir møtt av en kort, søt og smilende jente som jeg raskt blir nysgjetrig på. Vi begynner å småprate og kjeien og samtalen er veldig god og hun stopper alt hun river med bare for å fortsette praten. Jeg komplementerer utstrålingen hennes og sier jeg syns hun er søt, noe som får henne til å lyse opp. Til slutt spør jeg om nr der hun nøler lenge og sier pent nei, men at jeg kan stikke innom i løpet av uka for hun jobbet hver dag.

Nå vet jeg at det er lit vanskelig å sjekke opp jenter som jobbe ri butikk siden de må være hyggelig uansett men verdt å ta sjansen syns jeg! Er det kanskje bedre å spørre etter face for de som man treffer på jobb? Litt mindre skummelt å gi bort kanskje.

Jeg føler på ingen måte noen nederlag og det var en god følelse å få sagt til jenta hva jeg syns om henne og ta sjansen.:)


Stanley

Nå har jeg nesten ingen erfaring å vise til, men hvorfor skulle FB der hele livet og identiteten deres er plassert, være LETTERE enn nr.?
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Bozzern

#2
haha, må si meg enig med selvtillit der. Virket veldig merkelig. Er bare noe spesielt med det nummeret, spesielt for jenter....

Lisa

Jeg gir heller nr enn Facebook.  Har og vært borti e-post, den synes jeg er veldig grei...