Overanalysere

Started by mini, January 17, 2014, 15:27:18 PM

Previous topic - Next topic

mini

Så flaut som jeg syns det egentlig er, har jeg fått ganske god kontakt med en fra tinder. Han begynte samtalen og vi har snakket en god del sammen siden. Vi skulle treffes på byen på lørdag, men endte opp på forsjellige utesteder og ingen av oss gadd å betale oss inn enda et sted for å treffe hverandre. Vi har snakket hver dag siden vi "traff" på tinder, noen dager i flere timer og han pøser på med komplimenter, så det virker som han er veldig interessert.
MEN
Det er nå gått 2 dager siden vi snakket sist og da virket han opptatt og tok lang tid på å svare, så det va ingen god samtale. Jeg vil ikke ta kontakt først fordi det er jeg som har startet de andre samtalene, og jeg tenker at hvis han er interessert nok så tar han kontakt selv?

Har det begynt å dabbe av/har han mistet interessen eller er det bare meg som overanalyserer situasjonen?

Vandreren

Hvis han ikke har tatt kontakt på en stund er det nok mulig det begynner å dabbe litt av ja, mulig han venter til helgen for å avtale å møtes på byen igjen. Du får bare vente å se :) du kan jo evnt sende han en melding når du selv er på byen og spørre om han er ute.. det skader iallefall ikke. Det kan være tusen grunner til at han ikke tar kontakt som ikke har noe med om han er interessert eller ikke. Bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer :)