Coaching

Started by skruf, January 21, 2014, 17:13:01 PM

Previous topic - Next topic

skruf

Hei! Jeg er kanskje ny på dette forumet men har holdt på med game en liten stund.

Jeg nysgjerrig på om noen her har erfaring rundt det med og bli coachet over lengre periode. Tenker da med et sjekking som hovedfokus.

Hva fikk du ut av det? ble du noe klokere? hvilke virkninger hadde det på deg som person og prestasjonmessing perioden etter coachingen?

Takker for evn innspill.

Jonas GV

Hei!

Jeg har fått coaching fra Gode Vibber i to perioder. En periode med Andreas rett etter bootcamp når jeg var helt fersk og en periode med Lars etter ca ett års tid. Min erfaring er at jeg fikk en skikkelig boost i utviklingen og fikk ordnet opp i noen stickingpoints. Folk er forskjellige og man har forskjellige behov og ønsker i forhold til sjekking, fordelen med coaching er at man får skreddersydd et opplegg som passer deg best mulig.

Kan komme med et eksempel fra min egen coaching: Den største utfordringen for meg har vært at jeg ikke har følt meg bra nok i forhold til de jentene jeg har lyst på, og det har kommet fram i interaksjoner med jenter uavhengig av hva jeg har sagt eller kroppsspråket mitt. Fikk øvelser å jobbe med fra gang til gang og jeg merket forbedring fra uke 1. Er veldig verdifullt å få hjelp av noen med lang erfaring på området, som skjønner akkurat hva utfordringen er og hva man bør gjøre for å fikse det.

En annen genial ting er at det hjelper for å pushe grensene helt sykt. Når man får oppgaver å jobbe med fra uke til uke og faktisk betaler noen for å hjelpe deg, er det ikke særlig aktuelt og ikke gjennomføre det de sier du bør gjøre  :)

Nå vet jeg ikke hva du ønsker å få ut av coaching, men mitt tips er å ta en konsultasjonstime først og se om dette er noe du tror du vil ha nytte av.
Tilgjengelig for 1-1 coaching. [email]Jonascoaching@outlook.com[/email]