TRENINGSTRÅDEN!

Started by Roark, June 25, 2012, 03:26:34 AM

Previous topic - Next topic

deepArne

Då eg trente mot Oslo maraton i vår fekk eg bursitt (slimposebetennelse) i hofta. Slutta å trene ein mnd og då var det borte. Byrja å løpe igjen og det gjekk fint, men då eg byrja å pumpe jern i august kom det tilbake. Deretter slutta eg med løp og då gjekk det bra heilt til det vart for kaldt til å sykle og eg gjekk tilbake til løp som kondistrening. Konklusjonen er at det er for mykje med både styrke og løp (og diett). Det trur eg kjem av for dårleg løfteteknikk, for dårleg hoftemobilitet eller ein kombinasjon (har vore litt for glad i å legge vekter på stanga i haust). Korleis finn eg ut av dette? Berre å prøve seg fram eller er det nokon som har peiling på sånt? Dei fleste manuellterapeutar lever i eit anna vitskaps- og treningsparadigme enn det eg gjer. Ein legekollega på den forrige jobben meinte dei fleste manuellterapeutar ville prøve å selje behandlingsforma si, men at det var lite dokumentert effekt.

Claw

Gode fysioer/manuellterapauter finnes, men er vanskelig å finne.

Hvor i hofta er det eksakt? Hvilke bevegelser utløser smerte?

deepArne

På det verste kunne eg ikkje springe meir enn 3-4 km før eg måtte gi meg. No går det generelt bra, men eg kjenner det når eg går og beveger meg generelt. Ved stor innsats bedøver endorfinar smertene, men eg får vondt etterpå. Smertene sit på sida av høgre hofte som illustrert på biletet:

Claw

Sikker på at det ikke er TFLen? Vanlig at den er tense hos løpere, syklister osv. Prøv egenmassasje med skumrulle, lacrosseball, tennisball e.l.

deepArne

Du har heilt rett, det er TFL-en. Det føles som om smertene er lenger bak når eg beveger meg, men kjente at det var framme med det same eg prøvde massasje. Er det berre å setje igang med masseringsregime? Tenkte å bli flinkare til bevegeligheitstrening når smertene gir seg. Sit dessutan for mykje på jobb. Takk for svar!

Claw

Er vrient å tøye den, så egenmassasje er best synes jeg. Embrace the pain :)

deepArne

Quote from: deepArne on October 08, 2012, 23:00:15 PM
Har begynt i ny jobb med treningsrom i kjellaren. Nedtur: Dei har ikkje knebøyrack i treningsrommet! Når eg blir varm i trøya kjem eg til å lobbyere hardt for det! Opptur: Dei har avtale med muskelterapeut, så du kan bestille gratis massasje i arbeidstida!
Sa eg forresten at vi har gratis massasje i arbeidstida?

Claw

Er det en skikkelig massør da? Sånn kosemassasje hjelper ikke, men det er veldig deilig.

deepArne

Quote from: deepArne on September 19, 2012, 01:20:22 AM
Og på dette senteret har dei altså personlege trenarar. Forrige trening måtte eg vente i kø fordi eine personlege trenaren dreiv på og lærte støt (vending og overstøt) til ei bleikfeit dame på ca 50 år. Det er jo forsåvidt ein god øvelse, men kanskje litt ambisiøst for ein kunde med total mangel på styrke og koordinasjon?

Men idag var det to personlege trenarar som skulle ha ei treningsøkt saman. På programmet var øvelsen benkpress. Den øvelsen utføres tydeligvis best med bouncing på brystet, evt halvvegs ned til brystet og kjipping med rumpa for å få fleire kg på stanga.
Og idag hadde ein ny pesonlig trenar (partysvenske med tattisar, piercing og hanekam) ei knebøyøkt med ei smålubben dame. Vart litt overraska då ho lessa på 110 kg, men forstod ganske raskt kvifor. På Bali lærer dei tydlegvis at knebøy er best å ta med 45 grader leddutslag i kneet med PT i doggystyle bak for å sikre.

Claw

Alle vet jo at det er farlig å bøye kneet mer enn 90 grader, og han ville vel ha god margin ;)

Claw


dtn


Jeagle

kutter ned til et 3 dagers program. er det noen som har et tips???
å være eller ikke være

Jeagle

mål er og se bedre ut og komme i bedre form.
kan vel si jeg er nybegyner
å være eller ikke være

Jeagle

Takk for meget utfyllende svar. Trente et 4 dagers program lenge men har funnet ut at det ikke funker for meg og trene så masse. Mest for at jeg synes det er kjipt og trene alene.
Vet ikke om et ferdig program jeg kan bruke????
å være eller ikke være