Har du en sofa?

Started by Vandelay, October 31, 2011, 00:39:02 AM

Previous topic - Next topic

Vandelay

Hei

Skal til Oslo om et par uker og i den anledning fisker jeg etter mulige sofaer som er til låns om natta. Har du i tillegg lyst å vise meg hvor den beste kaffen er å få og hvor byens beste kjøttmarked er, skal jeg ikke hindre deg i det :)

Jeg:
- stueren

Du:
- bra taco-kokk
- bor i Oslo
- lyst å være med ut på byen
- har en sofa


Spesifikk dato er fra torsdag 10 til søndag 13.november. Hadde vært kjekt om noen her på forumet har mulighet og lyst til å åpne sitt hjem for meg, en ungfole i slutten av tenåra.

Lyst å være med på byen men har ikke sofa til overs? Gi lyd, så kan vi hooke opp :)

Vandelay

#1
Det var synd, Ananas!

Reiser til Oslo primært i forbindelse med noen forelesninger jeg skal få med meg, men tar selvsagt muligheten til å utforske tigerstaden (og de som bor der) :)

Sola

Jeg har ingen sofa, så kan dessverre ikke låne noen bort! Men av kjøttmarked i byen kan jeg nevne Horgan's i Hegdehaugsveien (der kan du godt gå på torsdagen også), og Åpen Bar på Aker brygge. Men altså, det er fra en jentes perspektiv, så kanskje du burde spørre noen andre også. Uansett, velkommen til storbyen ;)

Vandelay


Sola

Quote from: Vandelay on November 02, 2011, 20:57:31 PM
Jeg er nitten (19).

Oisann, da slipper du ikke inn på stedene jeg nevnte!

vinnersmilet

Forferdelig hvis du hadde planlagt å finne et sted å sove, og ikke finner det? Hva er tilstanden? Dette er en glimrende sjanse for et eventyr som kan bli en festlig historie, hadde jeg ikke allerede hatt to gjester den helgen skulle jeg latt deg få sovesofaen i stua :)

piken

Du kan jo evt prøve couchsurfing.com hvis ingen her tilbyr noe :) (men det er ikke superenkelt der heller hvis man ikke har anbefalinger fra andre osv)

Vandelay

Quote from: piken on November 03, 2011, 15:26:09 PM
Du kan jo evt prøve couchsurfing.com hvis ingen her tilbyr noe :) (men det er ikke superenkelt der heller hvis man ikke har anbefalinger fra andre osv)

Takk for tipset! Fått bra feedback og tror det kan ordne seg :)

Vandelay

Ordnet seg med sofa!

Hvis noen har lyst å være med ut/finne på no' tull i Oslo gi meg et pip :)

Lars GV

Quote from: Vandelay on November 09, 2011, 21:50:45 PM
Ordnet seg med sofa!

Hvis noen har lyst å være med ut/finne på no' tull i Oslo gi meg et pip :)

En idé kan jo være å arrangere en workshop eller lignende som de andre gutta har hatt et par ganger :)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Vandelay

Kult! Litt usikker på fagtermen her, men er det en slags fest?

Lars GV

Tenkte noe som dette: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=1824.0

Workshop-termen betyr oftest at man skal møtes for å diskutere et tema for å lære noe, men i miljøet her kommer det sosiale som regel først.  :)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Vandelay

Okey, da er jeg med!

Hvis noen er i Oslo til helga så ordner vi noe sosialt: workshop, vors, byen etc :)