Norges mest sexy mann

Started by soprano, November 16, 2011, 00:44:02 AM

Previous topic - Next topic

soprano

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10023848

Odd-Magnus Williamson er kåret til norges mest sexy mann.

Hvem hadde trodd det?  ;D

Jenter ass..

Potet

Se på det positive. Hvis det skal så "lite" til for å bli kåret til Norges mest sexy understreker det bare enda mer at jenter ikke kun ser på rent fysisk utseende når de vurderer om en person er sexy. Greit nok, han er ikke stygg, men han er langt ifra modellpen i mine øyne. På lista er det flere som er mer klassisk pene, f.eks. Thorkildsen.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

sweet

Quote from: kastanje on November 16, 2011, 22:25:46 PM
kanskje aller helst: aksel Lund svindal! Da snakker vi.

ÅÅÅÅH, så enig så enig. Har noen kompiser som syns han er megadøll og ikke skjønner greia. Han er jo HOT. Men Odd Magnus, tja. Han er helt ok, stusset litt når jeg så artikkelen. Er vel ikke SÅ mange av Elle leserne som ser på Trygdekontoret ;) Men Torsdag kveld er det jo mange som digger. Kanskje jentene digger potensialet hans, at han er vågal og up and coming.
Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan finne veien selv.

soprano

Quote from: Potet on November 16, 2011, 22:20:14 PM
Se på det positive. Hvis det skal så "lite" til for å bli kåret til Norges mest sexy understreker det bare enda mer at jenter ikke kun ser på rent fysisk utseende når de vurderer om en person er sexy. Greit nok, han er ikke stygg, men han er langt ifra modellpen i mine øyne. På lista er det flere som er mer klassisk pene, f.eks. Thorkildsen.

Ja, man trenger tydeligvis ikke å være modellpen for å være sexy