Kroppshår

Started by Eh, November 23, 2011, 20:33:52 PM

Previous topic - Next topic

Eh

Hva er deres meninger om kroppshår? Da tenker jeg spesielt på hva jenter syns om hår på gutter (bryst/mage), men også kjønnshår.
Og til guttene; hva foretrekker dere hos jentene hva hår nedentil angår?

Selv har jeg litt hår på bryst og mage, og har litt lyst til å prøve voksing. Rett og slett bare for å prøve det og se om jeg liker det.
Jeg liker ikke kjønnshår hos jentene og går ut i fra at de ikke liker det hos guttene, så der er jeg raka.

soprano

#1
Hår på bryst og mage er en del av å være mann min venn  :)

Det skal tross alt være forskjell på mann og dame.

Jeg tror at de fleste jenter ikke liker at menn er altfor forfengelige.

Jeg liker jenter uten kjønnshår forresten  :)

Potet

Kroppshår har vel vært diskutert før i en annen tråd?

For min del er det nærmest et must at hun er shavet der nede. Visuelt ser det mye bedre ut. Er mer usikker på om det har noen invirkning på lukt.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Eh

prøvde å søke, men fikk ingen treff på "kroppshår" :p

Stemning

Jeg er nesten hårløs på kassen og trives med det. :)

Når det kommer til kjønnshår er jeg ikke så kresen, men hvis jeg kan velge vil jeg vel at hun skal ha brukt tid på å få det til å se velstelt ut. Selv holder jeg meg kortklippt, men selvsagt hvis jeg får en partner som vil at jeg skal rake det jevnlig ville jeg gjort det for henne.

Anugita

Jente her, og foretrekker mannfolka uten kroppshår... Mye mer behagelig...

soprano

Er det bare jeg som reagerer her?  ;D Barbert/vokset kasse?  ::)

soprano

Ikke det at de som har lyst ikke skal få ta håret på kassa, noe som er greit  :)

Men hvis det blir sånn at det er sexy at menn tar bort håret på kassa, så har jeg misforstått litt. Jeg skjønner det bare ikke.

Stemning

Quote from: kastanje on November 24, 2011, 18:31:12 PM
Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor alle bryr seg så mye om hår, og hvordan andre har det. Meningene spriker jo, og hver enkelt får vel finne ut hva de liker best - både på seg selv og andre.

Den der blir litt teit kastanje, :p for det er jo akkurat som alle andre ting vi diskuterer her hva angår hva det motsatte kjønn liker. Selv om meningene spriker er da ikke det et argument i seg selv for ikke å bry seg om/diskutere kroppshår.

Stemning

Godt poeng.

Men for meg for eksempel, kunne det vært interessant likevel å vite hva jentene syns om gutters kjønnshår dersom de kunne velge. Glattbarbert, kortklippt, ikke klippet osv.

deepArne

Quote from: kastanje on November 24, 2011, 22:37:31 PM
Tja, du har kanskje rett, men er det virkelig noen her som har kroppshår eller mangelen på det som dealbreaker? Jeg tenker at om man først ser kroppshårene eller mangelen på dem, så liker man kanskje personen fra før? Eller er tiltrukket av den, sånn at jeg vil påstå at de færreste har stort forbedringspotensiale der?
Må berre sitere Lyle MacDonald (ein av dei mest kjente fitnesstrenarane i verda) her.

Fordeler med å vere ripped (ha låg feittprosent):
...
- Increased attention from opposite sex.
Unless you walk around shirtless all the time, this is boolshit. By the time a female sees your abs, she's already decided to fuck you.

Potet

Quote from: deepArne on November 24, 2011, 23:58:29 PM
Quote from: kastanje on November 24, 2011, 22:37:31 PM
Tja, du har kanskje rett, men er det virkelig noen her som har kroppshår eller mangelen på det som dealbreaker? Jeg tenker at om man først ser kroppshårene eller mangelen på dem, så liker man kanskje personen fra før? Eller er tiltrukket av den, sånn at jeg vil påstå at de færreste har stort forbedringspotensiale der?
Må berre sitere Lyle MacDonald (ein av dei mest kjente fitnesstrenarane i verda) her.

Fordeler med å vere ripped (ha låg feittprosent):
...
- Increased attention from opposite sex.
Unless you walk around shirtless all the time, this is boolshit. By the time a female sees your abs, she's already decided to fuck you.
...Ikke hvis du er på studentfester som pleier å innebære mye hud :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!