Halloween

Started by Miss Føniks, September 18, 2013, 21:37:34 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Vet jeg er tidlig ut her men :D
Gutta, jeg aner ikke hva jeg skal kle meg ut som i år.
Jeg og 3 venniner skal arrangsjere stor halloween fest.

Har dere noen gode forslag til meg?
Jeg vil være hot/sexy/kul, altså ikke for creepy :P
Fyren jeg er litt keen på blir også invitert :P
The Phoenix always rises from the asses

Jungeldyret

Så lenge du ikke bruker maske eller noe annet du putte på/tegner på deg tror jeg det ikke kan bli så creepy? :)

Miss Føniks

Quote from: Jungeldyret on September 18, 2013, 21:43:27 PM
Så lenge du ikke bruker maske eller noe annet du putte på/tegner på deg tror jeg det ikke kan bli så creepy? :)

Nei det er sant, har en metal maske som er kul. type maskerade som ikke skjuler for mye :)
Er det noe spesielt gutta syns er kult og se? Politi dame? he he
The Phoenix always rises from the asses

Jungeldyret


Openingherisont

Spørs litt hvor slutty du tenker å kle deg. Men Alice in wonderland, french maid, eller rødhette kan være sexy&spennende, og er ikke creepy. Ikke kjør pirat, indianer eller fe/sommerfugl. Er veldig mange jenter som gjør det, og da blir du fort en i mengden. Politidame er innafor:)
Om man gjør det man alltid har gjort, vil man få det man alltid har fått.


Bozzern


VB

Quote from: Jungeldyret on September 18, 2013, 22:51:50 PM
http://www.yandy.com/exclusive-unique-costumes?P=all

Det reve kostymet er jo helt rått!!!

Det som er kjipt med sånne ferdig kostymer er at de veldig ofte ser bra ut på bilder, men i virkeligheten er de av veldig dårlig kvalitet og ser veldig billige ut. Med det sagt har jeg ikke erfaring med den butikken der, men fra andre lignende online butikker.

Personlig ville jeg unngått for klisjé ting som politidame, sykepleier, playboy bunny, etc... Prøv heller å finne noe du liker og så eventuelt lage det litt mer dristig, eks jeg og dama kjørte doctor who i fjor. Jeg gikk som ene doctor who og hun gikk som en TARDIS i denne kjolen (http://blackmilkclothing.com/products/police-box-dress). Veldig dristig og ikke så veldig standard.

Koraboros

#8
Vampyr. Masse valgmuligheter i sort, hvitt, rødt og lilla. Tenk sexy, så blir det ikke for creepy :)

(PS: hadde det vært opp til meg skulle vampyrkostyme vært påbudt på halloween)
(PPS: digger den reven. What the fox say!?)

Potet

Gå for noe DU synes er sexy. Enda bedre hvis du også velger noe som er litt nerdete, for da kan du få et morsomt og uvanlig samtaleemne. Unngå klisjeer. Digget reven som er blitt linket her!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!