Skal vi holde kurs om Tinder?

Started by Andreas GV, February 06, 2014, 16:45:45 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

Hvordan er stemningen for at vi holder et seminar om Tinder?

Alle vi gutta i Gode Vibber/0330 har eksperimentert mye med Tinder, og har etterhvert fått ordentlig dreisen på det. Spesielt Anders har nå en vanvittig suksessrate og en metode han bruker for nærmest å sette opp dater på rullebånd.

Er det interesse for noe sånt?

mortenoe

Er det nødvendig med kurs(gryn?) eller funker det å bare dele noe nytt med oss av og til?
Er du klein eller?

Andreas GV

Quote from: mortenoe on February 06, 2014, 20:02:22 PM
Er det nødvendig med kurs(gryn?) eller funker det å bare dele noe nytt med oss av og til?

Nødvendig med gryn for å holde butikken i gang, men tenker litt i forhold til å sette av en kveld til virkelig å gå igjennom bildetagning, meldinger, oppfølging, date, eskalering osv. Ting som krever litt mer enn en forumpost og som det er greit å stille spørsmål og få svar om ansikt til ansikt.

Vi har allerede gitt litt tips i nettdatingtrådene på det lukkede forumet, men vi føler vi sitter på såpass mye gøy teori rundt det nå at vi kan gjøre en helkveld ut av det.

Tidligere deltagere har jo allerede fått litt innblikk i nettdating-filosofien vår gjennom nettdatingbiten på Bootcamp, så vi tenker å gå litt dypere inn på det vi kaller "personlighetsinntrykk" altså ikke nødvendigvis bare hvor kjekk du er på bildene men hvordan du faktisk kommuniserer sosial verdi i form av bilder på Tinder (og Sukker og Facebook for den saks skyld).

river

Dette hadde vært interessant å fått med seg. Har god erfaring med Tinder, men kunne ønskt å lære mer. Synd jeg bor i Bergen. Kjøper gjerne et referat fra seminaret i ettertid om dere utgir det =)

Potet

Får neppe mulighet til å være i Oslo, men hadde gledelig kjøpt en e-bok/DVD av seminaret.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

lamasen

Kunne vært kult. Absolutt interessert.

Openingherisont

Hmm..bra initiativ:) Personlig føler jeg dessverre at jeg ikke trenger det, fordi jeg har fått så grei respons på bildene og fikser chattingen godt nok til at jeg klarer å avtale å henge med jentene. Men ser vel for meg at noen andre kan tenke seg det.

Men tenker det nesten er viktigere å få trening på og chatte på en kreativ måte, mens man fletter inn litt generelt akseptert humor, enn å fokusere på personlighetsinntrykket ditt i bildene.
Om man gjør det man alltid har gjort, vil man få det man alltid har fått.

Røyskatt


Røyskatt


Knipetak

Stemmer iaf for at dere gjør denne kunnskapen tilgjengelig for oss i en eller annen form :) Har dere tenkt noe mer på det?

Andreas GV

Quote from: Knipetak on May 14, 2014, 22:08:49 PM
Stemmer iaf for at dere gjør denne kunnskapen tilgjengelig for oss i en eller annen form :) Har dere tenkt noe mer på det?

Ja, vi jobber med å finne en form som funker.