For mye i nærheten av jenter?

Started by fuglen, November 20, 2012, 04:59:43 AM

Previous topic - Next topic

fuglen

Jeg bor sammen med 2 jenter og en annen gutt i et kollektiv, og i nabo-kollektivet bor det 5 jenter. Det vil si at jeg henger med jenter hver eneste dag, store deler av tiden. Han ene gutten jeg bor med, er ikke en mann heller, han er ikke typen jeg kan ha en bro-talk med.

Jo da, man lærer mye om jenter av å omgås dem hver dag, men jeg føler det har sine baksider. Problemet mitt er at jeg omgås for mye jenter. Siden jeg snakker med dem hver dag, gidder jeg ikke å flørte med dem, og når jeg møter en annen jente enn de 7 jeg pleier å omgås, klarer jeg ikke lenger å få frem den flørtende spennende tonen lenger. Føler jeg på en måte har mistet edgen min av at jenter har blitt "for normalt". Jeg gidder ikke å anstrenge meg for å imponere jenter lengre på samme måte som jeg gjorde før, og det er vel kanskje en positiv ting, men ikke når jeg ikke klarer/gidder/husker å flørte og skape seksuell spenning.

I helgene henger jeg ofte med dudes, og av og til en gang i uken, men jentene er der hele tiden.

Noen som kjenner seg igjen? Råd?


UDA

Syntes det hørtes ut som en fin ting jeg :) Man imponerer ei jente ved å IKKE prøve å imponere henne - dette får du tydeligvis bedre til nå.

Du trenger på ingen måte være edgy eller spesielt flørtete for at ei jente skal være keen på deg. Spenningen bygger seg selv den når du komfortabel i situasjonen. Det eneste problemet jeg klarer å se ved dette er at du kan bli lei jenter, noe som er ekstremt negativt mtp. sjekking. 
No brain, no pain - no pain, no gain

fuglen

Joda, men jeg føler at jeg har mistet litt av maskuliniteten kanskje.

Nei vet du hva, jeg får rett og slett prøve meg på hun ene nysingle neste gang vi er ute :)