Hva gjøre videre?

Started by knall, December 10, 2012, 21:22:38 PM

Previous topic - Next topic

knall

Leste Dating fra Gode Vibber og brukte litt av noe jeg husker ifra før i helgen og fyflate som det fungerte. Var en jente jeg hadde truffet tidligere og snakket med hun. Merket samtalen ble kjedelig så sa jeg måtte stikke en liten stund. Så kom jeg tilbake og forsatte å preike. En kompis ringte og måtte møte han på nytt igjen og traff hun sikkert 10-15 min etterpå. Da satt hun med en eller annen fyr som prøvde seg og når jeg gikk forbi sa hun at jeg var kjæresten hennes, så sa jeg kan vi skifte plass eller, priceless. Var med hun resten av kvelden med noen avbrekk. Snakket mye og hun sa at hun var den kuleste kjæresten. Fikk veldig bra tid til være inne i samtalen for så å være distrahert.

N og k-close og sendte henne en morsom melding når jeg var kommet hjem med at vi skulle finne på noe dagen etter veldig "uformelt" og hun var med. Hun addet meg på face dagen etter. Sendte melding dagen etter og var relativt travel. Hun sa at hun koste seg og at jeg måtte huske vi skulle være sammen den dagen. Sendte noen meldinger. Hadde tenkt å få til noe sent på kvelden og når jeg var opptatt med noe spurte hun om jeg var ledig, sa jeg ikke var helt klar. Da sa hun at hun måtte gjøre noen lekser eller noe og så skulle vi se om det gikk. Da sa jeg at hvis hun måtte gjøre lekser så kunne hun bare gjøre det og vi kunne ta det en annen dag i uken. Har ikke snakket med henne siden det, men lurer på om jeg skal ringe idag eller vente til hun kontakter meg. Hun er nok relativt keen og vennene hennes har begynt å adde meg på face. Hva mener dere? Vet ikke hva som er bra for balansen mellom at hun mister "følelsene" for meg og at virker for interessert.

VB

#1
Jeg ville ventet en dag eller to for så å ringe henne for å avtale noe nytt.

EDIT:

Var litt sent i går når jeg skrev dette så orket ikke skrive så mye, men for å utdype. Slik jeg tolker det fra det du sier så er hun rimelig interessert og jeg tror ikke det blir noe større problem å få til en ny date. Når jeg sier vent en dag eller to så mente jeg fra dagen dere hadde avtalt å gjøre noe, men jeg tror ikke det er så viktig.

Når en jente er interessert så skal det som regel litt mer til enn at du ringer en dag for tidlig eller for sent for at hun skal miste interessen. Hvis du sender 5 meldinger på rad uten svar, ja da kan hun begynne å lure på hva som feiler deg. Men hvis du prøver å ringe henne, ikke får svar, drøyer det til kvelden eller dagen etter og sender en melding så er det vanligvis ikke noe problem.

Så ikke tenk så mye over det, den eneste regelen du burde følge er at du gjør maks 2 forsøk på kontakt hvis hun ikke svarer. Svarer hun ikke på de to forsøkene dine så vent en uke eller to og prøv igjen, får du ikke svar så slett nummeret.

PS. Når gutter sier at de mistet jenta fordi de ringte en dag for tidlig eller for sent er det som regel fordi jenta ikke var så interessert i dem uansett, ikke pga tidspunktet de ringte på.