Noen fra Trondheim?

Started by Kaizer, November 17, 2011, 16:56:50 PM

Previous topic - Next topic

Kaizer

*

Zervs

Trondheim her. Drar ofte på Downtown,Crash og Gossip :)

Potet

Cirkus kan anbefalles! Litt for fullt på lørdager, men ellers er det alltid ganske bra med folk og lett å komme kontakt med nye folk.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Femininist

Jeg studerer i Trondheim, henger på familien og puber i den grad jeg går ut på byen, er mer cafeturer enn byturer på meg.

Trodde Gullbar skulle bli 20 årsgrense jeg? Mulig det kommer etterhvert.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Lerum

Trondheim her også. Brukbar, Diskoteket, litt Downtown. Liker også Familien pga den hyggelige dørvakta, men har ikke vært der dette semesteret.

Cava

Går dit vinden fører meg, ender som regel med andre ord opp på Downtown fordi legitimasjonen ikke er klar for 20-års steder...

Metro

Har sansen for Circus, ellers ender jeg ofte opp på brukbar, downtown og crash. Dog har det blitt veldig lite i det siste da eksamensjobbing tar mesteparten av tiden.

Cava

Quote from: Kaizer on November 27, 2011, 20:37:51 PM
Quote from: Cava on November 27, 2011, 17:53:24 PM
Går dit vinden fører meg, ender som regel med andre ord opp på Downtown fordi legitimasjonen ikke er klar for 20-års steder...
Haha, kanskje jeg skal kle meg ut som dame og prøve å slippe inn uten legg!

På 3B kommer man inn uten legg, uansett kjønn ;)

Zervs

Circus er en fin vorspielplass før man går videre til andre utesteder.
+ for godt utvalg av jenter,musikken og ølprisen.
- lite lokale.

Femininist

Trikset er å gå ut på utesteder i hverdagene, da spør ingen om legg og når du kommer tilbake i helgene kjenner alle igjen deg ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Femininist

Så lenge du har ordentlig skjegg og ikke dun så kan det hjelpe ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Zervs

Hvis noen er hypp på å samles for et treff så send PM :)

Gaffateip

Dette semesteret har jeg nesten bare vært på samfundet, pga UKA og hybeltilgang (jobba som bartender).
Men ellers er jeg glad i Familien når jeg drar ut i helga. Og så er Cirkus og Downtown fett på torsdager.
Liker også dra til Lille london for å drikke øl og prate.

Eddie

Har Trondheim som hjemsted. Går oftest på Crash, Downtown, KOS, Familien og Lille London. Gikk før endel på 3B og samfunnet, men har blitt lite de siste gangene jeg har vært hjemme på ferie. Trives vel egentlig best på Familien, KOS og Lille London nå fortiden, men mulig det forandrer seg nå i jula :)

Lucas

Jeg vil anbefale å stikke på Circus. Hærlig musikk, billig pils og alle slags mennesker. Siden lokalet ikke er så stort blir der veldig fort for mye folk i helgene for min del. Derfor stikke jeg dit mest på ukedagene :-) Trondheim er en by med masse muligheter når det kommer til uteliv, så her er det bare å utforske som aldri før!