Er man fortsatt attraktiv med kjæreste?

Started by Smooth, January 31, 2013, 21:35:35 PM

Previous topic - Next topic

Smooth

Jeg har hørt både for og imot at folk med kjæreste er attraktive hos jenter.

For: "Denne gutten har kjæreste, så da må han ha noe spesielt ved seg som gjør at hun elsker han"
Imot: Han er allerede opptatt.

Hvordan er det egentlig? Er man mer attraktiv enn om man er singel?

lamasen

Det bidrar nok til at man oppfører seg på en måte, og kommuniserer ting,
Som er attraktivt. Å ha kjæreste i seg selv er vel ikke så attraktivt, annet enn at det
Beviser at noen holder ut med deg. Men jeg har jo også sett et par bestående av to meth-junkies..

dagligvare

Quote from: Smooth on January 31, 2013, 21:35:35 PM
Jeg har hørt både for og imot at folk med kjæreste er attraktive hos jenter.

For: "Denne gutten har kjæreste, så da må han ha noe spesielt ved seg som gjør at hun elsker han"
Imot: Han er allerede opptatt.

Hvordan er det egentlig? Er man mer attraktiv enn om man er singel?

Prøv, så skal du se. Det er ren svart magi.

Jungeldyret

Jeg hadde draget, var mye mer utadvendt, uredd, ga f i hva jentene syntes osv.
Dette er faktorer som gjør deg attraktiv :)

Dag

Jeg har personlig ikke merket noen forskjell, men tenker at det er viktig man ikke blir "gammel og grå" i oppførselen sin selv om man har kjæreste. Det gjelder å være (minst) like utadvendt som før, tenke litt på hvordan man kler seg, ta initiativ i sosiale situasjoner, bruke humor og IKKE MINST: Vær sosial selv om du ikke egentlig orker eller er så veldig i form: Just do it! og: Engasjere seg i aktiviteter på fritiden! Veldig gjerne sammen med kjæresten, bare: Ikke la din største fritidsaktivitet være å se TV med kjæresten hjemme ;)

Jenter er like koselige å være med som før du fikk kjæreste! så hvorfor ikke være like bra selv! :D

Tingles

Fra min erfaring husker jeg veldig godt hvor "draget" jeg hadde når jeg var sammen med eksen, tenker det hadde noe med at jeg var utilgjengelig og selvsikker, merker jeg savner meg litt tilbake til den tiden jeg var i det moduset. Har lyst å gå inn i et forhold for å analysere meg selv og min oppførsel, tenker det kan være et sunt forhold :D

Som dagligvare sa, det er svart magi!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.