Eksamensflørting

Started by Metro, December 09, 2011, 22:04:31 PM

Previous topic - Next topic

Metro

Må vel som alle andre starte emnet med en liten hyllest til 0330, som forøvrig er den eneste bloggen jeg har giddet og følge. Credz til dere for en kjempebra blogg!

Med topic mener jeg da flørting i eksamensperioden og ikke på selve eksamen ;D

I lesesaler, kantiner og egentlig overalt på skolen, fra 6 om morgenen til 11 om kvelden, svermer det av jenter (iallefall på mitt campus). Og jeg har i denne sammenhengen utvekslet mange blikk, men det er spesielt en jente jeg ofte får øyekontakt med som ofte varer lenge med et par lure smil og faktisk til tider kan bli litt intens(på en god måte altså:) ) Desverre er jeg heeelt håpløs når det gjelder å oppsøke jenter jeg ikke kjenner, både på fylla og kanskje spesielt på skolen (og sikkert enda verre på jenter jeg synes er interessante).

Målet mitt før eksamenstiden er over er altså forhåpentligvis å komme i kontakt(på skolen ofc) med denne jenta slik at jeg har noe å bygge videre på når eksamen er over, eller etter jul i verste fall, og helst på en måte som ikke er altfor obvious. Jeg spør derfor om tips fra dere om hvordan dere ville gått frem, og om dere har noen lignende historier eller erfaringer:)

Takk, og lykke til på eksamen folkens! :)


deepArne

Viss begge er masse på lesesalen, er det ingenting unaturleg å helse på ei som du utvekslar smil med. Du kan jo begynne med å kommentere at ho er flittig i å lese til eksamen. Lunsjpause passar også fint som kastanje nemner.

Gatsby

Jeg og en kompis prata nettopp litt om dette, da vi plutselig var omringet av en skokk heite jenter på lesesalen.

Mulighetene er mange. Den klassiske:"Hei! La merke til deg p.g.a xyz og bare måtte hilse på deg" i et ledig øyeblikk.

Eller sende lapper på lesesalen. Skrible ned noe: Hei! Hva heter du?"---> "blablabla"---> "Blir du med å ta en pause i lesinga borte på kafeen?"

Sjekking på uni. er utrolig morsomt. På dagen er det null konkurranse, og all tid i verden. Hvis du blir avvist(typisk p.g.a dama har type) får du ofte en klapp på skuldra fordi du var tøff og turte.

Lykke til! :-)