DAGENS MANN på tv3

Started by Vandelay, September 01, 2011, 02:59:41 AM

Previous topic - Next topic

kaktus

Quote from: QueenB on September 01, 2011, 23:21:24 PM
Jeg tror også at mange angret når de X-et ut dansekongen, når det kom frem at han drev en danseskole for barn. Da virket han plutselig mye mer sympatisk. Men så gikk det til helvete igjen når han begynte å danse live. Kleint.

Hehe jeg tenkte på det samme, hadde de snudd presentasjon, så hadde nok mange
latt det passere det han sa på starten av prestasjonen :)

Roman

#16
Har funnet ut at jeg ALDRI skal high five ved en slik entre i en slik setting...

Av alle 4 likte jeg svensken, pga humoren, hadde mannen bare stått stille og hatt på seg ei bukse hadde han vært en sikker vinner :)

Sistemannen var flink til å spille gitar, men dårlig stil MYE pga slipset og skjorta oppi buksa i mine øyne.
Han var også veldig nervøs, han lo på veldig mange tidspunkt (nervøs latter), han virket VELDIG ukomfortabel.
Og når hasse sier "dere kan bruke fingrene for å trykke på knappen" og karen sier "ikke gjør det, jeg skal gjøre pushups for dere" osv så får jeg bare avsmak.... :)
Men så fikk han med seg ei lekker jente, så hva vet vel jeg :)

Hadde man lagd en kombo av de 4 gutta hadde du fått en SINNSYK kjekkas!

Intellektuell + humor + Eventyr/reiselysten/leve på kanten + Egne Interesser (gitar) + litt sjarm så hadde vi vært i mål :)
Be like water my friend.

Vandelay

Neeei! Kylling-med-ris-jenta :(

kaktus

genialt program :p nordledningen i siste episode gjorde det bra :)

soprano

#19
Hva er greia med at damene er så rask på avtrekkern? Greit nok at alle mennene ikke er like kule, men det virker som mange ikke får en eneste jente  ;D

Jeg tror jeg hadde pult halvparten av jentene (i hvert fall på et dårlig nachspiel), men det er kanskje fordi jeg er mann? ;)

Vandelay

Æsj, har slutta å se på denne tv-serien. Interessen dalte etter første episode!

Potet

Temmelig latterlig program egentlig. Ett lite feilsteg fra mannen og kvinnene er raske på avtrekkeren. Tenker meg at de fleste ikke hadde vært like kresne i virkeligheten, for det er ikke så mange av dem som i mine øyne er pene. Likevel er det ganske morsomt (og lett) å forutse hvilke menn som gjør det bra. Det som er bra, eller i alle fall bra nok kledd, og kommer inn med litt selvtillit gjør det bra i første runde. Hvis det er noe de skal vise fram live på scenen blir det alltid masse trykk på den røde knappen, selv om mennene som gjør noe på scenen gjerne kan være knallgode i det de driver med. I de to siste rundene handler det egentligb are om å være normal, men det er ikke alltid like lett når man blir framstilt slik TV3 gjør. Programlederen er fortsatt definisjonen på try hard.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

kaktus

Episode 9:
Han første gutten: Jørn fra Oslo, han er vel den som har gjort det best?
Du ser lett på han at det er en jente han liker
bedre en de andre, ser det i ansiktsuttrykket
at han blir skuffet når hun har trykket..
Er litt usikker på hvilken jente, kanskje Iselin?

Spørsmålet hans på slutten er bra:
Hvis dere hadde møtt meg på byen, og skulle
prøve og sjarmere meg, hva hadde dere gjort da?


Vandelay




Dagbladet.no:"Glemte de kjolene? Dansegruppen Viva spredte glede på Spellemann-løperen. Dukket opp på Spellemann-løperen. Les mer"

Andre til venstre: Kylling og ris-jenta <3

Quote from: QueenB on September 01, 2011, 23:21:24 PM
@Vandelay; hun kylling-og-ris-dama var med på gullungene på TVN også. Og danser i undertøyet på Emil & Samuel noen ganger  ;)